Weet iemand hoe de fir antara's (nieuwste versie) scoren op het gebied van de aerodynamica. Van de oude firs kan ik nog wel wat info vinden maar de nieuwe is dit tot op heden nog niet gelukt.
bvd, Hans
aerodynamica fir antara
Quoten: Origineel geplaatst door janee op 07 November 2005
allemaal hetzelfde
fir antara is gewoon erg aeo net als cosmic carbon, zipp 404, bora, corima, etc.
misschien dat een oude 12 spaaks bora nog iets aerodynamischer is...
dat verschilt nogal tussen al die setjes. dacht dat een setje ritchey carbon zo'n 58 sec voordeel had en bontrager carbon (hoge velg) zo'n 44 en corima 32. staat ergens op ww forum. al de resultaten zijn van een 40 km tt aan 300 watt dacht ik zo
allemaal hetzelfde
fir antara is gewoon erg aeo net als cosmic carbon, zipp 404, bora, corima, etc.
misschien dat een oude 12 spaaks bora nog iets aerodynamischer is...
dat verschilt nogal tussen al die setjes. dacht dat een setje ritchey carbon zo'n 58 sec voordeel had en bontrager carbon (hoge velg) zo'n 44 en corima 32. staat ergens op ww forum. al de resultaten zijn van een 40 km tt aan 300 watt dacht ik zo
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Quote: Origineel geplaatst door janee op 07 November 2005
allemaal hetzelfde fir antara is gewoon erg aeo net als cosmic carbon, zipp 404, bora, corima, etc.misschien dat een oude 12 spaaks bora nog iets aerodynamischer is...
Zeker die test van Tour nog niet gezien op dit forum of in het blad zelf
allemaal hetzelfde fir antara is gewoon erg aeo net als cosmic carbon, zipp 404, bora, corima, etc.misschien dat een oude 12 spaaks bora nog iets aerodynamischer is...
Quoten: Origineel geplaatst door Stefan op 08 November 2005
Stond dit FIR antara daar wel in, kan ik me niet herinneren...
Stond dit FIR antara daar wel in, kan ik me niet herinneren...
Nee klopt maar janee zegt dat zipp, cosmic, bora enz. allemaal net zo aero zijn als antarra. Terwijl er tussen de bovengenoemde toch grote verschillen zaten.
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 08 November 2005
Zipp is the way 2 go!
Totdat er weer een velgje breekt...
Zipp is the way 2 go!
Totdat er weer een velgje breekt...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -