goede-degelijke MTB-wielen
-
- Forum-lid HC
Heel simpel ja maakt heel veel uit. Elke keer na een bocht of technisch stukje merk je het verschil daar je met een lichter wiel veel sneller accelereer. Een lichter wiel til je ook makkelijker over een opstakel heen en als hij stijfer is kun je ook beter sturen.
Wat de beste wielen zijn? ja uiteraard de crossmaxen van mavic en anders als bij de racefietsen zijn de shimano mtb wielen wel top. Wat je zelf moet kiezen hangt natuurlijk volledig van het budget af. Zelf rijd ik met mavic crossland's voor 200 euro het beste wat je kunt kopen maar uiteraard nog lang niet top
Wat de beste wielen zijn? ja uiteraard de crossmaxen van mavic en anders als bij de racefietsen zijn de shimano mtb wielen wel top. Wat je zelf moet kiezen hangt natuurlijk volledig van het budget af. Zelf rijd ik met mavic crossland's voor 200 euro het beste wat je kunt kopen maar uiteraard nog lang niet top
-
- Forum-lid
Ik rijd met een setje handgespaakte wielen, met XT naven, zwarte DT revolution spaken en Rigida Taurus 2000 DB velgen. Ik ben er zeer tevreden over. Ik krijg er geen slag in en ik ben er toch niet rustig mee hoor.
Excuse me while I kiss the sky