schoenen hopmans
Hoeveel euro zou het gemiddeld schelen als ik mijn nieuwe sidi schoenen bij hopmans zou kopen. Ik heb m'n oog laten vallen op de sidi zeta of de zeta carbon. weten jullie trouwens het prijsverschil tussen deze schoenen?
M.V.G.
Rimshot
M.V.G.
Rimshot
de side energy carbon kost normaal 250 en bij hopmans 205,95 dacht ik. daar kun je het prijsverschil misschien uit afleiden.
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Inderdaad, ik heb in augustus 199,95 betaald voor een paar sidi's, die in de catalogus van veltec stonden voor 249,95. Volgens mij zijn de sidi schoenen bij Hopmans altijd ongeveer 20 goedkoper als de adviesprijs.
Dream-plus.
Dream-plus.
@ trudie
heb nu shimanoshoentjes, dus wil ze eerst ff passen. Ook met 20 korting evt bij hopmans vind ik 185e (adviesprijs 230e) net iets teveel om zomaar "blind" schoenen te kopen.
Had gehoopt dat een forumlid in buurt zou wonen en toevallig had gezien of de nieuwe collectie er al was
heb nu shimanoshoentjes, dus wil ze eerst ff passen. Ook met 20 korting evt bij hopmans vind ik 185e (adviesprijs 230e) net iets teveel om zomaar "blind" schoenen te kopen.
Had gehoopt dat een forumlid in buurt zou wonen en toevallig had gezien of de nieuwe collectie er al was
aan het materiaal mag het niet liggen......
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 04 November 2005
sidi zeta kost 103 euro ben er vandaag geweest
Was de ploegenkleding al flink afgeprijsd?
- daniel1975
- Forum-lid HC
De kleding gaat pas tijdens de actieweken in december ECHT in prijs naar beneden.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door dream-plus op 04 November 2005
ja van 2004 maar niet van 2005
ja van 2004 maar niet van 2005