Hoi collega's,
Deze week gaat m'n ouwe Verlicchi de deur uit om plaats te maken voor een nieuwe fully. Budget = max.2000 E. Keuze bijna zeker Cube AMSPro, met RebaSL, DT Swiss demper en Hayes HFX9 schijfjes. En dat laatste is 't probleem - zou liever voor HS33 gaan. Twijfel nu en zou evt. voor een GT I-drive XC 2 gaan - die heeft een Duke, Fox Float demper en Magura Julie schijfjes 180mm voor en 160 mm achter. Wie heeft ervaring met deze fietsen/onderdelen ?
Welke nieuwe
-
- Forum-lid
Ik zou voor Cube gaan. De remmen van de GT zijn nu toch niet echt goed te noemen.
Excuse me while I kiss the sky
-
- Forum-lid HC
Wat een keuse? je wilt eigenlijk magura HS33 dus kies je maar een fiets met magura julie zelf zou ik van die 2 voor de cube gaan voor dat geld de betere (hoewel ik het i-drive veersysteem wel interessant vind)
-
- Forum-lid
RS Reba is ook wel een stuk beter dan de Duke, meer competitie-gericht in ieder geval.
HEBBES !!! Specialized EPIC FSR COMP ! M5alloy, 100mm travel specialized Fox Brain Fade schock, Fox F100RL, Shimano LX/Xt, Truvativ Stylo cranckset, Macic X317 rims met black DT Swiss spokes. De Avid cantilevers worden onmiddelijk vervangen door HS33. Dat de voorvork geen RLT is vind ik niet erg, de achtervering met brain is ongeloooofelijk. Prijs is 1999 €, voor de HS33 komt er 166 € bij.
Greetz
Greetz
kan je beter niet die hs33 erop laten zetten en dan zelf in de winkel halen zijn ze goedkoper. je krijgt dus niks voor die andere remmen terug. maar je bent wel die schijfremmen kwijt, of krijg je die mee?
Anders dus fiets zo meenemen, thuis schijfen eraf en verkopen en zelf de hs33 erop zetten
Anders dus fiets zo meenemen, thuis schijfen eraf en verkopen en zelf de hs33 erop zetten
home.wanadoo.nl/mapie