Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Bianchi

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 08 nov 2006 18:41

Vernieuwde foto van mijn hekwerk (enkele upgrades uitgevoerd)

Nieuw:
- Ultegra crankstel
- Ultegra SPD-SL pedalen ipv. "oldskool" SPD
- Nog kleiner zadeltasje (Continental)
- Fizik Arione ipv. Pavé
- Polar s725x all-in-one
- Stuur wat gekanteld zodat de Shimano-horens niet zo naar boven staan
Moet alleen nog even met wat aceton dat lelijke Bianchi-logo van mijn zadelpen afhalen. Verder zoek ik nog een nieuwe plek voor de cadans-sensor; hier wordt nog aan gewerkt....

ilko
Forum-lid
Berichten: 1237
Lid geworden op: 23 aug 2004 12:53
Locatie: Arnhem

ilko 09 nov 2006 13:15

Ziet er goed uit! Vooral mooie crank ...
 

IBAN
Forum-lid
Berichten: 921
Lid geworden op: 22 mar 2006 10:22

IBAN 09 nov 2006 14:58

Mooie fiets in de juiste kleur. Carbon monostay is altijd mooi om te zien. Helemaal af (is soms ook wel weer jammer)
aparte plek voor je cadansmeter!!! is op je liggende achtervork niet mooier?
volgende keer pompje eraf voor de foto. Wel briljante fiets!!!
 
 

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 09 nov 2006 22:37

Hoi,
@Havana:
Pompje best altijd met de kop naar boven en naar voor gericht anders zit ie binnen de kortste keren vol met junk. Bovendoen kan ie zo helemaal uitzakken en gaan hinderen.
't Is ook mooier als ie op de diagonaal buis gemonteerd zit vind ik.
Voorts een mooi fiestke.
Ciao,
 
Snobisme is een dure hobby...

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 09 nov 2006 22:59

Pompje zit daar al een jaar prima, nooit problemen mee gehad. Op de onderbuis vind ik 't niet mooi want dan zit ie voor het Bianchi logo. Cadansmeter op de achterbrug kan wel, maar het signaal is dan niet sterk genoeg
Ik ga nu het magneetje van de krank op mijn kettingblad lijmen en de sensor zelf onder mijn bottom bracket monteren. Zo is ie helemaal onzichtbaar....

fdegrove
Forum-lid
Berichten: 2991
Lid geworden op: 09 mar 2005 23:33

fdegrove 10 nov 2006 12:27

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 09 November 2006


Pompje zit daar al een jaar prima, nooit problemen mee gehad. Op de onderbuis vind ik 't niet mooi want dan zit ie voor het Bianchi logo. Cadansmeter op de achterbrug kan wel, maar het signaal is dan niet sterk genoeg
Ik ga nu het magneetje van de krank op mijn kettingblad lijmen en de sensor zelf onder mijn bottom bracket monteren. Zo is ie helemaal onzichtbaar....


Hoi,
Wat als je je kettingblad wil vervangen? Geen idee welke lijm je wil gebruiken maar over het algemeen houden lijmen niet van olieen, vetten en ontvetters....
Ik weet het, die kadanssensoren zijn een doorn in het oog. Vooral die van Polar zijn moeilijk discreet te plaatsen. Met een Mavic Wintech lukt dat heel wat beter.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 10 nov 2006 12:30

Ach, kadanssensor, hoe belangrijk is dat nu eigenlijk? Als je 4x per rit even je omwentelingen telt weet je imho ook wel of je op het goede pad zit toch? Ik zou alleen een kadanssensor willen als ze een keer met een esthetisch en praktisch voldoende oplossing op de proppen komen.

edduh
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 mar 2006 17:17

edduh 18 nov 2006 20:20

Heb gisteren mijn Bianchi SL carbon besteld ! Afgemonteerd met Chorus, Mavic Cosmics (mijn oude set) en Deda onderdelen. Zal een foto posten als ik hem heb, ongeveer 3 weken levertijd.

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 19 nov 2006 18:03

Quoten: Origineel geplaatst door Edduh op 18 November 2006

Heb gisteren mijn Bianchi SL carbon besteld ! Afgemonteerd met Chorus, Mavic Cosmics (mijn oude set) en Deda onderdelen. Zal een foto posten als ik hem heb, ongeveer 3 weken levertijd.

Cool, ben nu al benieuwd!

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27882
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 27 nov 2006 20:54

Beste Bianchi liefhebbers,
Derks heeft sinds deze week 2 soorten Bianchi bidons in het assortiment.
http://www.derks-wielersport.nl/catalog ... /cPath/1_5
nmisbaar voor de echt liefhebber en ze zijn een stuk goedkoper dan wanneer je ze via de Bianchi-website bestelt...

Plaats reactie