Bianchi
Even een beetje half on topic.
Hoe realistisch is de advertentie in de link?
Klikkerdeklik
Ik heb namelijk een compleet fietsje gekocht voor 150 euro met dit frame.
Ik ben nu op een cheap-ass manier het ding winterklaar aan het maken, maar als het frame toch wel enigzins "lekker" is.......misschien er toch echt iets leuks van maken.
Klikkerdeklik
Ik ben nu op een cheap-ass manier het ding winterklaar aan het maken, maar als het frame toch wel enigzins "lekker" is.......misschien er toch echt iets leuks van maken.
- Supergrover
- Forum-lid HC
ERQ schreef:richard-w schreef:ERQ schreef:Fietscomputer:
wie heeft er zo een zwart elastiekje over om de fietscomputer en/of wiellezer vast te zetten?
Betaal uiteraard de onkosten.
grts Eric
de fm?
U bedoeld met 'de fm' ???
FM aka FietsenMaker
LBS aka LocalBikeShop
maar on topic, is een zwart tiewrappie niet genoeg???
[img=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... _DbNDnqYM=]
danny1407 schreef:Even een beetje half on topic.
Klikkerdeklik
Het is natuurlijk wat de gek er voor geeft, hier in NL kom je niet aan dergelijke prijzen. Maar als het echt nog een fraai frame is zou ik m'n best er op doen er wat moois van te maken.
Gooi eens wat foto's op...
You should see me go downhill...
SuperGrover1 schreef:ERQ schreef:richard-w schreef:
de fm?
U bedoeld met 'de fm' ???
FM aka FietsenMaker
LBS aka LocalBikeShop
maar on topic, is een zwart tiewrappie niet genoeg???
[img=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... _DbNDnqYM=]
was zomaar een goed idee en dank voor de uitleg!
-
- Forum-lid
Mag ik jullie Bianchi liefhebbers nog even wat vragen. Ik overweeg de aanschaf van een gebruikte Bianchi om eerst te kijken of het wielrennen echt iets voor mij is. Zoja, koop ik volgend jaar een nieuwe en gebruik ik de 2e handse als slechtweer/winter fiets.
Ik kan een Nirone uit 2007 kopen met Sora afmontage. Niet het allerbeste dus, maar wellicht wel goed genoeg voor het doel. De fiets zou in technisch prima staat zijn en ca. 1200km op gefietst. Dat zal in de praktijk betekenen 2000km en misschien ook wel 2006.
De verkoper houdt vast aan 350 euro. Dat lijkt mij veel aangezien een nieuwe voor 680 te krijgen is.
Graag jullie mening.
Ik kan een Nirone uit 2007 kopen met Sora afmontage. Niet het allerbeste dus, maar wellicht wel goed genoeg voor het doel. De fiets zou in technisch prima staat zijn en ca. 1200km op gefietst. Dat zal in de praktijk betekenen 2000km en misschien ook wel 2006.
De verkoper houdt vast aan 350 euro. Dat lijkt mij veel aangezien een nieuwe voor 680 te krijgen is.
Graag jullie mening.
Farelli schreef:[img=http://img171.imageshack.us/img171/6633 ... itoltd.jpg]
Limited Infinito. Vijfentwintig voor Nederland.
Daar komt een collectors item aan.
Vandaag bij enkele Bianchi-dealers geweest om me te informeren over dit kader. Sommige nog nooit van gehoord, andere wel en Van Eyck in Aalst wist me zelfs te vertellen dat de infinito in dergelijke print standaard zou worden opgenomen in het gamma voor 2011...
Toch twijfel ik nog tussen deze en de celeste-versie
Nu, in de loop van september komt het kader daar binnen en ga ik eens een kijkje nemen... dan zien we wel
!!!Bianchi, passione celeste!!!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Als ik naar je onderschrift kijk, weet ik al wat je gaat kiezen...
;)
;)
La Marbia schreef:Farelli schreef:kader
Limited Infinito. Vijfentwintig voor Nederland.
Daar komt een collectors item aan.
Vandaag bij enkele Bianchi-dealers geweest om me te informeren over dit kader. Sommige nog nooit van gehoord, andere wel en Van Eyck in Aalst wist me zelfs te vertellen dat de infinito in dergelijke print standaard zou worden opgenomen in het gamma voor 2011...
Toch twijfel ik nog tussen deze en de celeste-versie
Nu, in de loop van september komt het kader daar binnen en ga ik eens een kijkje nemen... dan zien we wel
SuperGrover1 schreef:Als ik naar je onderschrift kijk, weet ik al wat je gaat kiezen...
haha, ja, zeker als die limited niet meer zo limited blijkt, en dat celeste maar op je netvlies blijft branden
tegelijk heb ik al een celeste via nirone, dat is dan ook de enige reden waarom ik een niet-celeste overweeg... Maar toen ik 'm vandaag zag staan bij de FM smullen zeg!!!
!!!Bianchi, passione celeste!!!