Bianchi
Brady gaat de fouten herstellen. Niet door het hele frame opnieuw te spuiten maar door plaatselijk de decals te vervangen (zoals hij ook een naam van een bovenbuis verwijdert)
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
- Supergrover
- Forum-lid HC
je had toch geen decals meer????
Timo 2.0 schreef:Brady gaat de fouten herstellen. Niet door het hele frame opnieuw te spuiten maar door plaatselijk de decals te vervangen (zoals hij ook een naam van een bovenbuis verwijdert)
Spijtig om te lezen dat het allemaal zo is verlopen tot nu toe. Ziet er verder wel veelbelovend uit. Maar zitten die decals dan niet onder een blanke laag vraag ik me af en is dat dan wel netjes te verwijderen?
- Supergrover
- Forum-lid HC
laten we idd hopen dat het allemaal vlot en netjes geregeld wordt...
hou je ons op de hoogte van de verdere opbouw Timo?
hou je ons op de hoogte van de verdere opbouw Timo?
Het zal een variant zijn op spotrepair maar wat ik ervan begrijp is er achteraf nagenoeg niets van te zien.
Grover, ik post foto's als het frame terug is en de eerste onderdelen gemonteerd zijn. Balhoofd, zadelpen, zadel en wielen dan geeft het toch alweer een indruk
Grover, ik post foto's als het frame terug is en de eerste onderdelen gemonteerd zijn. Balhoofd, zadelpen, zadel en wielen dan geeft het toch alweer een indruk
fietsen doe ik net als een prof,
Diogenes schreef:Ik had het zo gelaten. Mij zou het niet storen.
is denk ik ook afhankelijk van wat je betaald en wat je wilt. Als je de opbouw leest en dat het project in gedachte al vanaf januari loopt moet je het nu niet volledig naar je zin doen en niet anders.....
- Supergrover
- Forum-lid HC
ferry1982 schreef:Diogenes schreef:Ik had het zo gelaten. Mij zou het niet storen.
is denk ik ook afhankelijk van wat je betaald en wat je wilt. Als je de opbouw leest en dat het project in gedachte al vanaf januari loopt moet je het nu niet volledig naar je zin doen en niet anders.....
+1
ik voel een Bianchi-rit 2011 aankomen...
:p:p