Locomotief Tour de France (Klaar!)
-
- Forum-lid
Prachtig weer. Ooit wil ik het ook leren. Een fiets op deze manier helemaal zelf opbouwen.
Maar dat doel is voor mij heel wat ambitieuzer dan een stevige cyclo of etappekoers.
Maar dat doel is voor mij heel wat ambitieuzer dan een stevige cyclo of etappekoers.
-
- Forum-lid
Schitterende voorbouw man! Supermooi met die remmetjes zo.. Blijf er trouwens wel bij dat die lichtbruine rubbers ook heel goed bij het donkerbruine frame hadden gekund, maar dit is wat rustiger zo waarschijnlijk.. Kreeg geen warm gevoel bij het bruine frame op zich. Maar verdomd, je maakt dr nog wat superstraks van ook..
-
- Forum-lid
[quote="JPP"][quote="BianchiSL3"]Prachtige componenten van Ritchey maar zonder de naam 'Ritchey' nog net iets mooier.[/quote]
Is de reclame makkelijk te verwijderen bv. met aceton?
[/quote]
Gek genoeg vliegt het er met nagellakremover (= soort aceton) van de stuurpen zo af maar doet het helemaal niets met de opdruk op het stuur.
Is de reclame makkelijk te verwijderen bv. met aceton?
[/quote]
Gek genoeg vliegt het er met nagellakremover (= soort aceton) van de stuurpen zo af maar doet het helemaal niets met de opdruk op het stuur.
Het is prachtig geworden!
groet John
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://web.me.com/zjon/wieleravonturen/2011/2011.html" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Het is nu echt bijna af. Er komen nog een paar opleuk-artikelen aan uit de VS. Dat kan even duren. Ik wacht even met de 'helemaal klaar foto's' als de fiets ook echt helemaal klaar is. Morgen maar eens verder met de Koga
-
- Forum-lid
Het schiet niet erg op met de laatste loodjes. Er staat al sinds 2 december een pakje bij de douane wat maar niet deze kant op komt. Gelukkig had de Sint nog wel een leuke verrassing in de vorm van een Brooks zadeltasje.