Colnago
Zijn er al ervaringsdeskundigen aangaande de nieuwe clx??
En hoe zijn de meningen van de old-school Colnago fans?
Mij lijkt het een mooi frame, al komt het dan uit Taiwan...of zijn er details die ik over het hoofd zie?
Graag jullie mening!
Mvg Roger
Mij lijkt het een mooi frame, al komt het dan uit Taiwan...of zijn er details die ik over het hoofd zie?
Graag jullie mening!
Mvg Roger
Anima Sana In Corpore Sano.
-
- Forum-lid
danoontje schreef:Zijn er al ervaringsdeskundigen aangaande de nieuwe clx??
Graag jullie mening!
Mvg Roger
Ik ken iemand die een CLX heeft en deze is er zeer tevreden over.
Voor de old-school colnago fans is de CLX niet echt een colnago meer denk ik,het frame komt zelfs gelakt uit Taiwan in tegenstelling met andere colnago frames die in België gelakt worden.
Groetjes
-
- Forum-lid HC
Voor de liefhebbers de catalogus van 2008 op PDF formaat, inclusief geometrietabellen en beschikbare kleuren.
http://www.competitivecyclist.com/pdf/C ... _loRes.pdf
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid HC
colnagofreak schreef:Voor de liefhebbers de catalogus van 2008 op PDF formaat, inclusief geometrietabellen en beschikbare kleuren.
Kijk hier hebben we wat aan!
What makes the boat go faster?
hey kheb een vraagje
ik heb hier een colnago dream hx 2007 van maart dit jaar, afmontage volledig chorus '07 alleen het trapstel komt van fsa carbon (dat in aankoop duurder is dan chorus)
er zit ook een carbonne zadelpen in , stuurpen is van fsa
de wielen zijn kseriums elite en zijn maar een tal keer gebruikt
fiets is in nieuwstaat
nu is de vraag ik zou hem willen verkopen maar ik weet niet echt een goeie vraagprijs
(en kom nu niet af met 10 euro of zo hé)
kan iemand me helpen ?
ik heb hier een colnago dream hx 2007 van maart dit jaar, afmontage volledig chorus '07 alleen het trapstel komt van fsa carbon (dat in aankoop duurder is dan chorus)
er zit ook een carbonne zadelpen in , stuurpen is van fsa
de wielen zijn kseriums elite en zijn maar een tal keer gebruikt
fiets is in nieuwstaat
nu is de vraag ik zou hem willen verkopen maar ik weet niet echt een goeie vraagprijs
(en kom nu niet af met 10 euro of zo hé)
kan iemand me helpen ?
-
- Forum-lid
Lastig… Ik heb maand terug zelfde fiets gekocht, enige verschil is dat die van mij Centaur afgemonteerd is. Ik heb er €2.000,- voor betaald (erg scherp adviesprijs was iets van 2.600) Ik weet niet wat jij er nieuw voor betaald hebt? Waarom doe je hem zo snel weg als ik vragen mag?