Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Andere sporten gedaan vandaag?

maarten-1001
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 aug 2007 23:27

maarten-1001 09 feb 2008 19:38

Vandaag voor het eerst weer eens hardgelopen sinds jaren. Ik denk dat ik er morgens nog eens aan herinnerd wordt. Toch een andere belasting ;)


Gebruikersavatar
ottie
Forum-lid
Berichten: 338
Lid geworden op: 24 jul 2005 21:04

Gebruikersavatar ottie 10 feb 2008 02:04

Vanavond lekker 19 km gelopen. Wat een lekker weer, 5 graden en vrijwel windstil. Ik ben helemaal gelukkig. Nu morgen nog lekker fietsen in de zon en mijn weekend is weer helemaal top!

Dat bad en die port is een top idee, maar dan in de uitvoering met een goede malt whisky wat mij betreft. Ben even badderen, tot laterzzz
Rather live one day like a tiger than a hundred like a sheep!

maarten-1001
Forum-lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 aug 2007 23:27

maarten-1001 19 feb 2008 19:54

Ben inderdaad even gaan fietsen. Viel me alles mee, Port in bad nog beter idee. Kom ik nog op terug.

Gebruikersavatar
scepticus
Forum-lid HC
Berichten: 10718
Lid geworden op: 04 mei 2005 13:32

Gebruikersavatar scepticus 28 apr 2008 22:55

Nacht van vrijdag op zaterdag etappe 6 van de Batavierenrace gelopen.
7,5 km in 33:41.
Niet wereldschokkend, maar gezien het feit dat ik van tevoren maar 3x hardgelopen had (waarvan 2 keer echt heel erg rustig en de laatste keer 2,5 dag voor de Bata en bovendien veel te hard waardoor ik met spierpijn aan de start stond) vond ik het best knap van mezelf :p
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

dario
Forum-lid
Berichten: 3864
Lid geworden op: 03 mei 2005 11:30

dario 07 nov 2008 18:31

Aangezien het seizoen er wat mij betreft opzit was ik ook wel eens benieuwd naar de andere sportactiviteiten van de forummers; dacht hier een discussie over te openen maar vond dan deze die me interessant genoeg leek om nieuw leven in te blazen.

Zelf denk ik niet dat ik de komende maanden nog veel op de fiets kruip (hooguit een occasioneel MTB-tochtje om het niet helemaal te verleren), maar houd me wel bezig met de nobele schermsport (meer bepaald sabel): wel interessant omdat het totaal anders is dan fietsen: techniek, souplesse, reactievermogen en behendigheid... En ik kijk nu al uit naar het eerste skiweekje van het seizoen, waar zowel fietsen als schermen een (mekaar mooi aanvullende) training voor vormen!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)

ghisallo
Forum-lid
Berichten: 610
Lid geworden op: 17 jul 2007 10:27

ghisallo 07 nov 2008 20:16

ik doe in de winter altijd andere dingen: zwemmen, hardlopen, fitness (krachttraining) en veldrijden en af en toe ook nog ff op de racefiets omdat dat zo ongeloofelijk leuk is.

kuotacervelo
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2008 17:34

kuotacervelo 07 nov 2008 20:23

Ik ben momenteel een 2 tal weekjes aan't rusten om half November mijn training weer op te pikken en zo naar mijn aller eerste duatlon toe te werken. ben maar recreatief bezig maar wil toch geen belachelijk figuur slaan. Als er iemand is die me wat trainings info kan geven is die zeker welkom.
Beginnend duatleet,Sta altijd open voor tips inverband met training en wedstrijden.

kuotacervelo
Forum-lid
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 nov 2008 17:34

kuotacervelo 08 nov 2008 20:26

Momenteel neem ik een 2 tot 3 tal weken rust na een periode van training voor een duatlon. Wil volgend jaar mijn eerste wedstrijd meedoen. Is een grote stap voor me want heb altijd aan competitie voetbal gedaan. Mocht er iemand info hebben over het trainen voor een duatlon dan hoor ik dat graag. Ik kan alle hulp gebruiken.
Beginnend duatleet,Sta altijd open voor tips inverband met training en wedstrijden.

dogestyle
Forum-lid
Berichten: 512
Lid geworden op: 26 mei 2006 16:54

dogestyle 17 nov 2008 09:28

Gisteren 7-heuvelenloop gelopen; een pr van 1.01:09. Vandaag een spierpijn van ongekende orde, kom nauwelijks de trap op en af. Heb volgens mij een spiertje gescheurd in mijn re-bovenbeen... zie nu al weer uit naar het 'normale' fietsseizoen zonder dit soort akelige klachten na een inspanning!

Plaats reactie