Trek
Quote: Origineel geplaatst door andromeda op 09 Februari 2006
ik heb gewoon Trek bidon en die vallen keurig in de uitsparing van de houders, zitten echt als een huis, ik heb ze op mijn mtb ook en die krijgt wat meer te verduren maar komen niet los.en een carbonstuur ligt niet echt in de planning, ik heb het er niet zo op (een gevoel) en voor het gewicht hoef je het niet te doen.
Die Trek bidonnetjes zijn ook gewoon van Tacx, toch?
ik heb gewoon Trek bidon en die vallen keurig in de uitsparing van de houders, zitten echt als een huis, ik heb ze op mijn mtb ook en die krijgt wat meer te verduren maar komen niet los.en een carbonstuur ligt niet echt in de planning, ik heb het er niet zo op (een gevoel) en voor het gewicht hoef je het niet te doen.
Die Trek bidonnetjes zijn ook gewoon van Tacx, toch?
Hele mooie fiets hoor, Andromeda!
Waarom bind je de kabels voor de kopserie vast? Niet nodig toch!
Misschien een detailvraagje, maar kan je aan zo'n zilver/chroom zadelpenklem geraken? Ik ken iemand die dat zoekt!
Trek bidons en bidonhoudertjes zijn al een tijdje niet meer van Tacx, sinds Trek z'n eigen bidonhouders (Bontrager) heeft.
Waarom bind je de kabels voor de kopserie vast? Niet nodig toch!
Misschien een detailvraagje, maar kan je aan zo'n zilver/chroom zadelpenklem geraken? Ik ken iemand die dat zoekt!
Trek bidons en bidonhoudertjes zijn al een tijdje niet meer van Tacx, sinds Trek z'n eigen bidonhouders (Bontrager) heeft.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
die kabels? ik had een tijdje terug een rammelend geluid en na lang zoeken bleek het dt bosje kabels te zijn wat tegen elkaar trilde....
wat betreft die bidonnetjes heb ik geen idee , ik heb ze bij mij lokale Trek dealer gehaald.
en die zadelklem zal ik even navragen.
wat betreft die bidonnetjes heb ik geen idee , ik heb ze bij mij lokale Trek dealer gehaald.
en die zadelklem zal ik even navragen.
"Try not. Do or do not......there is no try"
Die Dura Ace was een 53-39 en aangezien ik er nogal van hou richting groesbeek, limburg etc te gaan en de nodige klassiekers te rijden met bijbehorende bergjes past een compact (of een triple) beter bij mijn rijstijl.
een triple zou te veel kosten met zich meebrengen en dit was een kwestie van 160,00 euro , inschuiven en klaar.
en bovendien vindt ik hem wel mooi, maar daar verschillen de meningen nogal over zoals in div topics te lezen is...
Die Dura Ace crank gaat overigens in de Trek TT ......
een triple zou te veel kosten met zich meebrengen en dit was een kwestie van 160,00 euro , inschuiven en klaar.
en bovendien vindt ik hem wel mooi, maar daar verschillen de meningen nogal over zoals in div topics te lezen is...
"Try not. Do or do not......there is no try"
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 09 Februari 2006
Waarom heb je de Dura Ace groep vervangen voor Ultegra?Ik vind het nog steeds een mooie fiets, maar die Compact staat er wel een beetje raar op als ik eerlijk mag zijn.. Die Dura-Ace vond ik er wel wat beter bij staan.
Misschien maak je het al op uit de vorige post, maar volgens mij was alleen de crank Dura-Ace en de rest was al Ultegra.
Waarom heb je de Dura Ace groep vervangen voor Ultegra?Ik vind het nog steeds een mooie fiets, maar die Compact staat er wel een beetje raar op als ik eerlijk mag zijn.. Die Dura-Ace vond ik er wel wat beter bij staan.
Misschien maak je het al op uit de vorige post, maar volgens mij was alleen de crank Dura-Ace en de rest was al Ultegra.
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 09 Februari 2006
Hoe staat het daarmee overigens??
Als je interesse hebt in mijn zo goed als ongebruikt Bontrager tijdritstuur (300km maximum), geef mij maar een mailtje.
Als je interesse hebt in mijn zo goed als ongebruikt Bontrager tijdritstuur (300km maximum), geef mij maar een mailtje.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 10 Februari 2006
Wat is er met jouw tijdritstuur aan de hand dan? Ga je een andere monteren?
@Andromeda: Mooie fiets, ook met die compact niet verkeerd
Wat is er met jouw tijdritstuur aan de hand dan? Ga je een andere monteren?
@Andromeda: Mooie fiets, ook met die compact niet verkeerd