Trek
heel mooi; en goeie wielen (rxl)!
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Alweer een mooie fiets, kan alleen niet aan de rode kabels wennen.
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Mooie fiets inderdaad, goede twist die de standaard wit/rood/zwart combinatie weer wat verassender maakt. maar die kabels van de shifters naar het frame zijn veeeeel te lang. En een wat duurdere Trek computer waar de sensor in de voorvork zit was misschien ook wel mooi geweest?
-
- Forum-lid
@ wevergo & Franklin
Mooie fietsen heren, ziet er goed uit.
Qua kleurtjes van banden en ass blijft altijd persoonlijk en gelukkig maar.
Anders reden we allemaal op het zelfde karretje rond,
heb zelf 'n hele bonten maar wil terug naar zwart,
Mooie fietsen heren, ziet er goed uit.
Qua kleurtjes van banden en ass blijft altijd persoonlijk en gelukkig maar.
Anders reden we allemaal op het zelfde karretje rond,
heb zelf 'n hele bonten maar wil terug naar zwart,
Grt. Zapp
-
- Forum-lid
Die kabels worden met opzet zo lang gehouden zodat ze niet in een beknelde positie komen waardoor het schakelen minder goed gaat. Ze zouden inderdaad een stuk korter kunnen.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Kabels kunnen iets of wat korter, maar ik denk dat ze ook wat langer lijken door de kleur van de kabels. Neemt niet weg dat ik ze inderdaad ook wat korter wil maken.
Over de sensor, wat ik begrepen heb zijn ze afgestapt van de sensor in de voorvork vanwege problemen. Bij de Madone 5 serie ( 2010 model, welke ik ook heb )geen geintegreerde sensor meer, maar bij de Madone 6 serie nog wel. Niet meer in de voorvork, maar in de liggende achtervork. Banden zullen als ze vervangen worden zwart worden, vind ik zelf ook mooier. De banden die er nu op liggen zijn aan de ene kant rood en aan de andere kant zwart. Is dus niet zo dat er bij die twee foto's verschillende banden op zitten. Heb de fiets nu een week of vier en het bevalt me zeer goed. Zou eigenlijk al terug moeten voor de eerste service beurt, na 800 km, maar ik wacht nog even tot het weer slechter wordt dan nu. Is mij nog te mooi herfstweer en ik wil gebruik maken van iedere mooie dag om te gaan fietsen.
Over de sensor, wat ik begrepen heb zijn ze afgestapt van de sensor in de voorvork vanwege problemen. Bij de Madone 5 serie ( 2010 model, welke ik ook heb )geen geintegreerde sensor meer, maar bij de Madone 6 serie nog wel. Niet meer in de voorvork, maar in de liggende achtervork. Banden zullen als ze vervangen worden zwart worden, vind ik zelf ook mooier. De banden die er nu op liggen zijn aan de ene kant rood en aan de andere kant zwart. Is dus niet zo dat er bij die twee foto's verschillende banden op zitten. Heb de fiets nu een week of vier en het bevalt me zeer goed. Zou eigenlijk al terug moeten voor de eerste service beurt, na 800 km, maar ik wacht nog even tot het weer slechter wordt dan nu. Is mij nog te mooi herfstweer en ik wil gebruik maken van iedere mooie dag om te gaan fietsen.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
BikeStudio in Zwolle zou de Trek 2.5 met korting aanbieden.
Worden de racefietsen bij BikeStudio gewoon uit de doos gehaald en meegegeven aan de klant, of nemen ze ook de tijd en de moeite om de fiets af te stellen zoals het moet ? Voor mij is het allerbelangrijkste de service bij aflevering van de fiets en de kwaliteit van het werk van de mecanicien.
Iemand ervaringen hiermee bij Bike Studio ? Specifiek voor de Trek 2.5 of andere Trek fietsen ?
Worden de racefietsen bij BikeStudio gewoon uit de doos gehaald en meegegeven aan de klant, of nemen ze ook de tijd en de moeite om de fiets af te stellen zoals het moet ? Voor mij is het allerbelangrijkste de service bij aflevering van de fiets en de kwaliteit van het werk van de mecanicien.
Iemand ervaringen hiermee bij Bike Studio ? Specifiek voor de Trek 2.5 of andere Trek fietsen ?
-
- Forum-lid
Ik heb mijn trek madone 4.5 daar weg. Fietsen worden keurig nagekeken voordat ze de winkel uitgaan en de service die ik daar kreeg was ook goed. De eigenaar ,Benny, is ook een aardige vent die ook wel verstand fietsen e.a. heeft. Ik heb er tot nu toe goede ervaringen mee gehad.
Cervélo R3SL
BMC CX02
Cervélo R3SL
BMC CX02
Als ik een fiets koop gaat het bij mij alleen om de prijs. Afstellen en onderhoud kan je makkelijk zelf doen. Koop een fiets gewoon nog in de doos. De rest is kinderspel. Stuur en zadel erop, wielen erin zetten en klaar ben je.
BB ben ik niet over te spreken. Kwam een keer na een uur reizen een nieuwe fiets ophalen. Die was er dus niet. Nauwelijks tot geen excuses. Zeer slechte communicatie na een bestelling. Koop hier dus nooit meer wat. Math Salden en de meeste Duitse verzendhuizen zijn prima tot uitstekend.
Een fiets afstellen? Bedoel je misschien de zadel- en stuurhoogte? dat doe je toch zelf mag ik hopen.......
BB ben ik niet over te spreken. Kwam een keer na een uur reizen een nieuwe fiets ophalen. Die was er dus niet. Nauwelijks tot geen excuses. Zeer slechte communicatie na een bestelling. Koop hier dus nooit meer wat. Math Salden en de meeste Duitse verzendhuizen zijn prima tot uitstekend.
Een fiets afstellen? Bedoel je misschien de zadel- en stuurhoogte? dat doe je toch zelf mag ik hopen.......
Trek liefhebbers,
voor degene die interesse hebben in een project one frameset;
deze zullen leverbaar zijn vanaf januari.
Ik heb dit even nagevraagd omdat ik zo snel mogelijk wil beginnen aan mijn volgend project:
Trek Madone 5 series
Matte white/black/carrera blue
Campa Record
Campa Shamal (zwart)
[img=http://www.trekbikes.com/images/bikes/m ... done55.jpg]
[img=http://www.campagnolo.com/repository/fo ... canale.jpg]
Ik houd jullie vanaf januari op de hoogte,
tot dan
voor degene die interesse hebben in een project one frameset;
deze zullen leverbaar zijn vanaf januari.
Ik heb dit even nagevraagd omdat ik zo snel mogelijk wil beginnen aan mijn volgend project:
Trek Madone 5 series
Matte white/black/carrera blue
Campa Record
Campa Shamal (zwart)
[img=http://www.trekbikes.com/images/bikes/m ... done55.jpg]
[img=http://www.campagnolo.com/repository/fo ... canale.jpg]
Ik houd jullie vanaf januari op de hoogte,
tot dan