Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Trek

fietsvriend
Forum-lid

fietsvriend 27 feb 2010 13:34

Daar is ie dan, het heeft even geduurd maar mijn Trek Madone 5.1 is binnen. Nu nog betere weer en we kunnen knallen!!

http://yfrog.com/jdfiets008j
Michiel

zapperdeflap
Forum-lid

zapperdeflap 27 feb 2010 13:59

@fluppe plukke

ff wat plaatjes posten aub,

164 euro is mooi meegenomen,
maar op z'n bedrag maakt het niet meer uit.
De Trek 6.9 kost een vermogen, maar goed het dan ook TOP,
Grt. Zapp

heiloo
Forum-lid

heiloo 28 feb 2010 17:59

Dit is em dan mijn nieuwe aanwinst

[img=http://img254.imageshack.us/img254/6571/fiets.jpg]

kc82
Forum-lid

Gebruikersavatar kc82 01 mar 2010 00:52

Nice! Ik had alleen voor de foto toch even die hutkoffer eraf gehaald ;)

skiwi
Forum-lid

skiwi 01 mar 2010 15:39

Dat vraagt om een uitgebreide review! Hoe bevalt-ie?

Ik overweeg om exact hetzelfde model aan te schaffen voor de asfalt kilometers.. :)

ronald31
Forum-lid

ronald31 01 mar 2010 22:10

Hallo allemaal, dit is mijn eerste keer dat ik een bericht schrijf maar heb al heel vaak informatie gewonnen op dit forum. Voor nieuwelingen zoals ik die van plan zijn een fiets te kopen is dit ideaal. Ik ben uiteindelijk gezwicht voor de Trek 2.3 als eerste fiets. Als ik de verhalen moet geloven op dit forum is dit een vrij goede beginnersfiets. Ik zal ook een foto plaatsen van de mijne al staat er een paar berichten terug ook al een foto maar goed die is niet van mij natuurlijk. Er zit nog geen fietscomputer op maar als het goed is komt die deze week binnen. Ik hoop hier veel rijplezier mee te beleven. Ik zal ook nog vaak op dit forum aanwezig zijn om informatie in te winnen. Eerst maar eens wat kilometers maken!

heiloo
Forum-lid

heiloo 02 mar 2010 21:37

@ skiwi. Gisteren de eerste rit gemaakt. De weg was lekker schoon geregend. Ik kan natuurlijk geen goed objectief oordeel over de fiets geven, omdat ik a) maar een(1) ritje heb gemaakt en b) ik bevooroordeeld ben.

Vergeleken bij mijn vorige fiets, is het een wereld van verschil. Ik heb een betere zitpositie t.o.v. mijn vorige fiets. De 105 groep schakelt perfect. Hiervoor had ik een 10 jaar oude sora afmontage. De 105 groep is een grote stap vooruit. Ook het zadel vind ik goed zitten ondanks dat het een basiszadel is. Maar dat is mijn persoonlijke mening. IK vind het een hele fijne fiets. Mooi afgewerkt. Over de Bontrager wielen wordt veel geschreven. Maar dit zijn nieuwe wielen en de ervaringen waar veel over geschreven is betreffen de wielen van 2009 en daarvoor. Deze wielen zijn ook anders gespaakt. Dus stevige spaken en 5 jaar garantie. Het valt mij op dat negatieve ervaringen vaak worden overgenomen door mensen die de wielen zelf niet hebben. Ik gebruik de fiets voor recreatieve ritten. Vraag dus niet veel zoveel van een fiets/wielen als een wedstrijdrenner. De tijd zal het leren, maar voor wat ik er mee doe,ritten tussen de 25 en 60 km, lijken de wielen mij ruim voldoende. Ik weeg trouwens zo rond de 85 kg. Kortom voor een recreatieve fietser een echte super fiets!

RolfCanyon
Forum-lid

RolfCanyon 04 mar 2010 11:43

Wat vinden jullie van de nieuwe teamfiets van Radioshack? Ik vind hem zeker gaaf en lekker druk. Ook de wielen vind ik erg mooi.
Canyon Ultimate SLX

jell-ee
Forum-lid

jell-ee 04 mar 2010 12:49

Heiloo schreef:@ skiwi. Gisteren de eerste rit gemaakt. De weg was lekker schoon geregend. Ik kan natuurlijk geen goed objectief oordeel over de fiets geven, omdat ik a) maar een(1) ritje heb gemaakt en b) ik bevooroordeeld ben.

Vergeleken bij mijn vorige fiets, is het een wereld van verschil. Ik heb een betere zitpositie t.o.v. mijn vorige fiets. De 105 groep schakelt perfect. Hiervoor had ik een 10 jaar oude sora afmontage. De 105 groep is een grote stap vooruit. Ook het zadel vind ik goed zitten ondanks dat het een basiszadel is. Maar dat is mijn persoonlijke mening. IK vind het een hele fijne fiets. Mooi afgewerkt. Over de Bontrager wielen wordt veel geschreven. Maar dit zijn nieuwe wielen en de ervaringen waar veel over geschreven is betreffen de wielen van 2009 en daarvoor. Deze wielen zijn ook anders gespaakt. Dus stevige spaken en 5 jaar garantie. Het valt mij op dat negatieve ervaringen vaak worden overgenomen door mensen die de wielen zelf niet hebben. Ik gebruik de fiets voor recreatieve ritten. Vraag dus niet veel zoveel van een fiets/wielen als een wedstrijdrenner. De tijd zal het leren, maar voor wat ik er mee doe,ritten tussen de 25 en 60 km, lijken de wielen mij ruim voldoende. Ik weeg trouwens zo rond de 85 kg. Kortom voor een recreatieve fietser een echte super fiets!

Daar kan ik me in vinden. Samen met de trek 2.5 dit jaar een van de mooiste no-nosense racefietsen!

racertje
Forum-lid

racertje 06 mar 2010 23:35

Coppi (staal) heeft een carbon vriendje in de schuur gekregen!
Morgen een eerste testrit op mijn Madone 5.2 pro very custom build....

[img=http://www5.picturepush.com/photo/a/304 ... 281%29.jpg]
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

idske
Forum-lid

idske 07 mar 2010 00:11

Mooi alleen die witte hoods staan niet echt...

tiest
Forum-lid HC

tiest 07 mar 2010 08:30

En je zadel staat niet goed.

Plaats reactie