Hallo mensen,
Ik ben wat te fanatiek aan het inkorten geweest en nu is m'n stuur-uitslag nogal beperkt. Verder niet hinderlijk, en bovendien was ik al opzoek naar een nieuwe set, dus nu het volgende..
Nou wordt er op het internet van alles aangeboden: Jagwire, ori shimano, Nokon en nog een paar merken.
Echter, het aanbod op verschillende sites is vaak zeer gering en bovendien lopen de prijzen nogal uiteen. Ik ben op zoek naar een bij voorkeur witte, lichte, duurzame kabelset voor Ultegra 6600.
Wat raden jullie aan?
BVD
Complete kabelsets
Bij rose kost een setje originele shimano remkabels (binnen- en buitenkabels) Eur 5,50. Ook leverbaar in wit. Veel beter gaat de prijs/kwaliteit verhouding niet worden. Is gewoon prima spul voor weinig geld.
Wil je lichter dan is nokon en Ilink ook mooi, maar enkele grammetjes lichter worden dan wel heel duur betaald.
Wil je lichter dan is nokon en Ilink ook mooi, maar enkele grammetjes lichter worden dan wel heel duur betaald.
-
- Forum-lid
Aktiv 8 heeft ook mooie witte kabelsets!
Jagwire Racer kabels werken echt top en zien er erg mooi uit. Te koop in een breed scala aan kleuren. Voor ongeveer 25 euro koop je een setje (rem- en schakelkabels, binnen en buiten) bij http://www.bikeparts4u.nl/ Verzendkosten waren dacht ik 5 euro.