Math salden
Ik kijk er zelf ook vreemd van op, daar eerder bestellingen altijd goed gingen. Die waren binnen 2 dagen in huis.Vanmorgen zelf gebeld naar Salden en de bevestiging gekregen dat de bestelling van 22 oktober (!) klaarligt voor verzending. Morgen dus in huis.Hoop ik...
-
- Forum-lid
nee hoor ik woon in de buurt......
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
- daniel1975
- Forum-lid HC
Het langste wat ik ooit moest wachten was een week. Een setje wielen en wat klein grut. Mijn Polar CS200 die ik had besteld zat er toen niet bij. Deze hebben ze keurig een weekje later gratis achteraf toe gezonden.
Less is bore
- leocuypers
- Forum-lid
Ik kreeg net een e-mail van math salden (goldcard houder)
dat de gehele maand oktober 19 procent korting op alle fietsen, frames, helmen, kleding en onderdelen gegeven wordt
en je kunt daar de fiets van Thomas dekker winnen
maar helaas zullen Rene Shuman en Angel-eye ook daar zijn met hun toursong
dat de gehele maand oktober 19 procent korting op alle fietsen, frames, helmen, kleding en onderdelen gegeven wordt
Quoten: Origineel geplaatst door leo cuypers op 14 September 2006
Jep, dikke kortingen daar!
Je bent ook uitgenodigd voor het afscheidsfeestje van math als t goed is
Jep, dikke kortingen daar!
Je bent ook uitgenodigd voor het afscheidsfeestje van math als t goed is
Train ze!
Quote: Origineel geplaatst door falcone op 11 Oktober 2005
Staat niet op de site. Maar ik zal anders morgenvroeg wel bellen en anders maar cash meenemen. Maestro is géén kredietkaart maar een systeem waarmeen je met je gewone bankkaart in het buitenalnd kan betalen.
Als je een Belg bent: je kan bij Salden met je Belgische Bancontactkaart betalen.
Staat niet op de site. Maar ik zal anders morgenvroeg wel bellen en anders maar cash meenemen. Maestro is géén kredietkaart maar een systeem waarmeen je met je gewone bankkaart in het buitenalnd kan betalen.
Als je een Belg bent: je kan bij Salden met je Belgische Bancontactkaart betalen.
-
- Forum-lid
Ik denk (weet) dat je gewoon geen btw betaald.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Bij Salden is het gewoon heel druk en Ralph heeft sinds kort de zaak geheel overgenomen dus......er zijn wat gewenningsprobleempjes meer niet!
man 24 limburger muziekgek, filmgek en wielergestoord:<br>
Its a disease I tell you, A disease. And of this disease I dont want to be cured.
Its a disease I tell you, A disease. And of this disease I dont want to be cured.
-
- Forum-lid
Kaaijman is de grossier dacht ik. De korting die ze kunnen krijgen van hem geven ze jou! Dt kan oplopen tot 20! Die ac tie van 19 was idd geen BTW! Was alleen in Oktober dus...telaat helaas. Maar er komen nog genoeg acties aan hoor!
-
- Forum-lid
(( Ralph zal het zwartgeld wel naar de Kaaiman eilanden sluizen ))
Gisteren was Karsten Kroon bij Salden niet echt belangrijk natuurlijk maar dat is echt vel over knook zeg of ben ik nu zo dik met mijn 76 kg.
Gisteren was Karsten Kroon bij Salden niet echt belangrijk natuurlijk maar dat is echt vel over knook zeg of ben ik nu zo dik met mijn 76 kg.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Laatst was ie ook al daar! Ging een mountainbike kopen! 76? Hoe lang ben je dan?