Scott
Hoi, met kiru, wil jullie graag mijn 6 jaar oude scott team issue laten zien maar weet niet hoe ik fotos moet invoegen misschien kun je me verder helpen Sharkman, volgens mij bende gij de scott expert.
Sorry, zit voor het eerst op zo'n forum
Sorry, zit voor het eerst op zo'n forum
hall, alles jot
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door kirubibi op 04 September 2006
Hoi, met kiru, [...]
Hehe, je voert hier geen telefoongesprek hoor.
Voor je foto: ga naar imageshack.us, upload daar je foto (max 1,5MB), en kopieer daarna de URL bij "Hotlink for forums 1 (of 2)" (met Ctrl-C). Plak deze daarna in je bericht op het forum (met Ctrl-V) en klaar is kees. Of, als je Firefox gebruikt, kopieer de "Direct link to image", klik op het boompje boven je te typen bericht, plak de URL in de pop-up en wederom is kees klaar.
Succes
Hoi, met kiru, [...]
Hehe, je voert hier geen telefoongesprek hoor.
Voor je foto: ga naar imageshack.us, upload daar je foto (max 1,5MB), en kopieer daarna de URL bij "Hotlink for forums 1 (of 2)" (met Ctrl-C). Plak deze daarna in je bericht op het forum (met Ctrl-V) en klaar is kees. Of, als je Firefox gebruikt, kopieer de "Direct link to image", klik op het boompje boven je te typen bericht, plak de URL in de pop-up en wederom is kees klaar.
Succes
-
- Forum-lid
daar is tie dan! dankzij sharkman(een gouwe kerel, echt waar)
en nu sparen voor het volgende onderdeel... Ik ga de fiets zelf opbouwen en zijn jullie wel op de hoogte houden als jullie daar tenminste in geintreseerd zijn. Ben geen ervaren bouwer dus tips zijn altijd welkom, zal jullie sowieso nog wel aantal xjes om raad moeten vragen.
groetjes
en nu sparen voor het volgende onderdeel... Ik ga de fiets zelf opbouwen en zijn jullie wel op de hoogte houden als jullie daar tenminste in geintreseerd zijn. Ben geen ervaren bouwer dus tips zijn altijd welkom, zal jullie sowieso nog wel aantal xjes om raad moeten vragen.
groetjes
-
- Forum-lid
Vet! Mooi frame man, blinkt lekker. Mag hij daar blijven liggen vannacht?