Scott
-
- Forum-lid HC
Balhoofd met conische spacer bouwt hoger op dan bij Cannodale. XXl moet als gegoten passen.
Ik heb precies dezelfde alleen met campa afgemonteerd. Ook met Cosmic cabone Sl voor het mooie weer en campa wielen voor het slechte weer. Verder crankstel stronglight.
Ik denk dat je met de normale wielen rond de vraagprijs van ergens tussen de 1500 en 1750 euro zit.
Tweedehands fietsen, zeker in deze prijsklasse gaan niet zo snel Voor dat bedrag kopen de meeste mensen een nieuwe ergens in de uitverkoop.
Ik heb ervaring met het verkopen van een dure fiets. Ik heb op dit moment ook een carbonnenfiets met campa record/chorus afgemonteerd te koop. Vraagprijs 1500 euro en weinig animo
Ik denk dat je met de normale wielen rond de vraagprijs van ergens tussen de 1500 en 1750 euro zit.
Tweedehands fietsen, zeker in deze prijsklasse gaan niet zo snel Voor dat bedrag kopen de meeste mensen een nieuwe ergens in de uitverkoop.
Ik heb ervaring met het verkopen van een dure fiets. Ik heb op dit moment ook een carbonnenfiets met campa record/chorus afgemonteerd te koop. Vraagprijs 1500 euro en weinig animo
-
- Forum-lid HC
Mits in topstaat zou deze fiets zonder pedalen (worden zelden meeverkocht) en met de Cosmics schat ik in dat deze fiets max. 2100 tot 2200 op zal brengen (met de eenvoudigere wielen max. 1600 - 1650 Euro)
Kleur is lastig en de voor deze maat is ook maar een zeer kleine doelgroep maar je hoeft maar één liefhebber te vinden.
Kleur is lastig en de voor deze maat is ook maar een zeer kleine doelgroep maar je hoeft maar één liefhebber te vinden.
ik heb bij m'n lbs een cr1 team besteld, aankoop min of meer verplichting bij een klant van mij,
...lbs is zeer basic, enkel shimano, wijnig carbon ...
ik ga de voorbouw, pen, zadel en wielen upgraden
(mag ook wel met mijn "105" erop)
stuur: deda newton anatomic
stuurpen: deda zero 100
zadelpen: thomson elite
zadel: fizik arione
wielen: easton circuit
is dit wat?
waarom een ander vork? cf Easton EC90SL
...lbs is zeer basic, enkel shimano, wijnig carbon ...
ik ga de voorbouw, pen, zadel en wielen upgraden
(mag ook wel met mijn "105" erop)
stuur: deda newton anatomic
stuurpen: deda zero 100
zadelpen: thomson elite
zadel: fizik arione
wielen: easton circuit
is dit wat?
waarom een ander vork? cf Easton EC90SL
Tja, het lijkt mij toch een barstje in de carbon laag. Aangezien de Addict geen cosmetische toplaag heeft zit deze barst dus in een "dragende " structuur. Lijkt mij persoonlijk -maar ik ben geen carbon expert- geen goede zaak.
Volgens mij zie je ook bij het kromme, bovenste barstje dat er rond het scheurtje een laag carbonvezels wat "opbolt" door het loslaten wellicht van een layer carbon.
Dat het niet voelbaar is komt doordat het onder de lak zit, maar dat wil niet zeggen dat dit geen serieus probleem zou zijn.
Volgens mij zie je ook bij het kromme, bovenste barstje dat er rond het scheurtje een laag carbonvezels wat "opbolt" door het loslaten wellicht van een layer carbon.
Dat het niet voelbaar is komt doordat het onder de lak zit, maar dat wil niet zeggen dat dit geen serieus probleem zou zijn.
Gang is alles!!
-
- Forum-lid HC
Dit kan dus wel fout. Frame moet terug. dit is een stress crack en veroorzaakt door een val op een scherpe punt (carbon is aan het delamineren) dus terug en iets anders vragen.
Bedankt voor jullie antwoorden.
Dit frame heb ik nieuw uit duitsland laten komen bij bikediscount.com en lijkt mij niet iets wat tijdens het vervoer gebeurd kan zijn zoals jij al opmerkt sharkman.
Ik heb het vermoeden dat ze dit frame al eens eerder terug gestuurd hebben gekregen...
Ik denk dat ik voor de zekerheid de foto ook nog maar ff naar Scott mail.
Dit frame heb ik nieuw uit duitsland laten komen bij bikediscount.com en lijkt mij niet iets wat tijdens het vervoer gebeurd kan zijn zoals jij al opmerkt sharkman.
Ik heb het vermoeden dat ze dit frame al eens eerder terug gestuurd hebben gekregen...
Ik denk dat ik voor de zekerheid de foto ook nog maar ff naar Scott mail.
Triple is een bier...
-
- Forum-lid HC
Zijn inderdaad dealer maar lijkt me wel transportschade (hoeft niet deze zending te zijn). Blijft een risico om zo'n kwetsbaar frame per post te versturen.
Gewoon mailtje naar Bikediscount en niet vermelden dat er transportschade is aangezien je dan een welles nietes gaat beleven tussen bike discount en de transporteur.
Gewoon mailtje naar Bikediscount en niet vermelden dat er transportschade is aangezien je dan een welles nietes gaat beleven tussen bike discount en de transporteur.
-
- Forum-lid
Hm ziet er niet zo mooi uit nee. Al een beetje met je nagel er tegenaan getikt om te horen of het ook anders klinkt ter plaatse?