Scott
Ik ben bij mega bike in turnhout (Belgie) gaan horen , en die kon al zeker niet meer geven.
Ik heb de fiets gekocht bij Fietsen Hendrickx in Herentals (Belgie)
Zaterdag besteld. Dinsdag geleverd
Ik heb de fiets gekocht bij Fietsen Hendrickx in Herentals (Belgie)
Zaterdag besteld. Dinsdag geleverd
idd en onder de lak zitten nog in een soort ghost schrift scott logo's en letters verstopt, de ud carbon verandert ook mee in de zon, echt prachtig.
CimeCaron schreef:De CR1-modellen zien er toch beter uit dan de addicts.
Ja ?
Eerst dit CR1 Pro:
Nu deze Addict:
Ik vind mn addict toch iets deftiger met de UD carbon onder de blanke lak laag , net als de wielen die dit ook hebben gewoon prachtig in het zonlicht.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Dit zijn beide oude modellen, terwijl hier de nieuwe worden bedoeld.
Ik vindt de CR1 overigens niet mooier. De voorvork van de Addicts vindt ik toch wel iets mooier. Het uiterlijk voor wat betreft paintjobs lijken heel erg op elkaar.
Scott is wel erg vooruit gegaan wat betreft looks.
Ik vindt de CR1 overigens niet mooier. De voorvork van de Addicts vindt ik toch wel iets mooier. Het uiterlijk voor wat betreft paintjobs lijken heel erg op elkaar.
Scott is wel erg vooruit gegaan wat betreft looks.
geen appelen met peren vergelijken hé René...
je CR1 was maar de (met alle respect) 'pro' versie met een koppel open pro's erin, gewone remhoeven, stuurpen ed...
bij deze even mijn 'budget addictje' (alles bij elkaar net geen 1900 euries) die ik enkel gebruik bij het dragen van witte outfits... in de andere gevallen is het met mijn (lichtere en meer competitieve) CR1 SL te doen... wat niet wegneemt dat mijn 'sneeuwwitje' me al heel wat fun heeft opgeleverd...
je CR1 was maar de (met alle respect) 'pro' versie met een koppel open pro's erin, gewone remhoeven, stuurpen ed...
bij deze even mijn 'budget addictje' (alles bij elkaar net geen 1900 euries) die ik enkel gebruik bij het dragen van witte outfits... in de andere gevallen is het met mijn (lichtere en meer competitieve) CR1 SL te doen... wat niet wegneemt dat mijn 'sneeuwwitje' me al heel wat fun heeft opgeleverd...
Ik vind persoonlijk de Addict ook een stuk mooier.
Ik denk er dan ook aan een addict R2 (2008) bij Westbrook te bestellen, maar twijfel nog omdat sommigen dit stijve frame en daar extra bij de geïntegreerde zadelpen een gebrek aan comfort verwijten, bvb bij het rijden op minder vlakke wegen. Lichte rijders zouden erg stuiteren op kasseiwegen.
Hebben jullie hier ervaring mee of is dit vooral verkoopspraat om hun nieuwe CR1 te promoten ? Ook Canyon zegt dat hun frames een groot deel van de vibraties opnemen.
Ik zou er dan een compact stuur op monteren met de Chorus groep en lichte Sonic wieltjes (gezien op Bike motion). Maakt het voor het rijgedrag veel uit of er een S frame met een langere stuurpen tov een M frame met een kortere stuurpen wordt gebruikt ?
Kan men met de Ritchey stubby nog veel schuiven om de juiste zadelpositie in te stellen, want met de isp hang je hieraan wel vast.
Alvast dank bij voorbaat voor jullie gewaardeerde mening.
Ik denk er dan ook aan een addict R2 (2008) bij Westbrook te bestellen, maar twijfel nog omdat sommigen dit stijve frame en daar extra bij de geïntegreerde zadelpen een gebrek aan comfort verwijten, bvb bij het rijden op minder vlakke wegen. Lichte rijders zouden erg stuiteren op kasseiwegen.
Hebben jullie hier ervaring mee of is dit vooral verkoopspraat om hun nieuwe CR1 te promoten ? Ook Canyon zegt dat hun frames een groot deel van de vibraties opnemen.
Ik zou er dan een compact stuur op monteren met de Chorus groep en lichte Sonic wieltjes (gezien op Bike motion). Maakt het voor het rijgedrag veel uit of er een S frame met een langere stuurpen tov een M frame met een kortere stuurpen wordt gebruikt ?
Kan men met de Ritchey stubby nog veel schuiven om de juiste zadelpositie in te stellen, want met de isp hang je hieraan wel vast.
Alvast dank bij voorbaat voor jullie gewaardeerde mening.
johan
Ik vind de addict voldoende comfortabel , mede door de lage carbon wielen en de heerlijke tubes. Neem je hoge carbon wielen dan zal de vertikale stijfheid wel toenemen en voor minder comfort zorgen. Ook banden hebben een grote invloed op het geheel - kijk maar naar autobanden - waar heel erg veel verschil in zit.
Een M of S size frame hangt ook af van je lichaamsbouw , beenlengte en natuurlijk de drop waarmee je kan fietsen. Een S size frame heeft bij gelijke zadelhoogte een grotere drop dan een M size frame.
Een M of S size frame hangt ook af van je lichaamsbouw , beenlengte en natuurlijk de drop waarmee je kan fietsen. Een S size frame heeft bij gelijke zadelhoogte een grotere drop dan een M size frame.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless