Scott
-
- Forum-lid HC
Die bedoelde ik maar je hebt nog een ondiepere versie (geen idee of die nog wordt geleverd) daar is het vlak onder de remgreep ook nog afgevlakt.
Anyway, deda sturen kosten in alu relatief weinig en jij bent geholpen.
Anyway, deda sturen kosten in alu relatief weinig en jij bent geholpen.
Sharkman 1 schreef:Scott wordt volgens mij gewoon door Giant afgemonteerd en doet dit met Ritchey materiaal (of no name spullen uit dezelfde fabriek). Rijden hele horden fietser naar tevredenheid mee (en weet je meteen wat je niet moet zoeken). Zou zelf voor een deda anatomic stuur gaan ben je waarschijnlijk goed mee geholpen.
@Sharkman
Weet jij of de Deda decals van die sturen af te poetsen zijn? Of zitten ze onder de lak?
-
- Forum-lid HC
Deda heeft zover ik weet een dubbele kabelgoot (overigens geef ik bij campa inmiddels de voorkeur aan een enkele.
Bij alu sturen zijn de decalls er meestal niet (soms wel) af te poeten en inderdaad het stuur op de foto is de shallow en niet de anatomic.
Bij alu sturen zijn de decalls er meestal niet (soms wel) af te poeten en inderdaad het stuur op de foto is de shallow en niet de anatomic.
Voor alle duidelijkheid. Er zijn vier (gangbare) Deda sturen. De Newton is er in drie soorten: shallow (zie foto op de vorige pagina), anatomic (met een zogenaamd anatomisch recht deel erin) en deep (rond en diep). Dan is er nog de Zero 100, die zou je short shallow kunnen noemen met weinig reach en drop. Deze laatste ligt misschien het meest voor de hand gezien de klachten met het Scott-stuur.
- martijntijn
- Forum-lid
nog even of topic: Hoe lopen de kabels bij een Zero100 stuur? Zowel schakel als remkabel aan onderzijde van stuur toch?
-
- Forum-lid
Inmiddels in het bezit van een Addict R3 van 2009. Fantastische fiets, alleen het standaard Scott zadeltje omgewisseld voor een Fizik Antares.
Scott Addict/Specialized Epic/Trek Mountaintrek pekelfiets
Het weer is opgeklaard dus tijd om mijn andere fiets eens van stal te halen. Ik heb er nog maar weinig op gefietst (eind vorig seizoen aangeschafd) maar dit fietst toch wel erg mooi hoor
[img=http://img338.imageshack.us/img338/9779/dscf0841.jpg]
[img=http://img338.imageshack.us/img338/9779/dscf0841.jpg]
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sharkman 1 schreef:Deda heeft zover ik weet een dubbele kabelgoot (overigens geef ik bij campa inmiddels de voorkeur aan een enkele. .
Even nieuwsgierig: waarom?
Less is bore