Scott
-
- Forum-lid HC
Ik gok minimaal in de buurt van de 3000 of iets daarboven en in ieder geval (bij aanvang) een stuk duurder dan Addict.
Kan niet zeggen dat die frame me erg hebberig maakt en de ingang van de schakelkabel achter het balhoofd had voor het mooie lager moeten zitten voor een soepeler kabelverloop.
Kan niet zeggen dat die frame me erg hebberig maakt en de ingang van de schakelkabel achter het balhoofd had voor het mooie lager moeten zitten voor een soepeler kabelverloop.
Sharkman 1 schreef:Ik gok minimaal in de buurt van de 3000 of iets daarboven en in ieder geval (bij aanvang) een stuk duurder dan Addict.
Lijkt me dat je dan beter een complete fiets kunt kopen, goed 3200 euro:
http://www.westbrookcycles.co.uk/frames ... ke-p114484
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
En het is weer zover... In 2005 kwam mijn eerste CR1 Limited op dezelfde wijze aan zijn eind (al na een half jaar). Via Sharkman toen een vervangend frame kunnen regelen. Na 6 jaar trouwe dienst komt deze nu ook aan zijn eind... Het frame was het hele jaar al vrij veel aan het kraken, ik denk dat de epoxy al langzaam los aan het laten was. Balen!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Houdt dat het denk je? En dan in een klem proberen te zetten ofzo?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Willemsf schreef:Foil team is afgewerkt met rood wat hem een pak mooier maakt vind ik persoonlijk.
Vele fotos van te vinden. Ben geinteresseerd in een framesetje van deze iemand enig idee ?
Vind zeer weinig info hierover.
De frameset in het duurste carbon zou rond de 2800 euro komen. De Ultegra-versie is in goedkoper carbon en zal dus iets zwaarder uitvallen (+/- 80 gram verschil). Meer info hier.
Vorige week de fiets voor mijn vriendin afgebouwd en dit weekend even getest. Via forumleden (sharkman: frame) (maxwell: groep) aangeschaft. Overige onderdelen via mp clubgenoten en bikecomponents bij elkaar gescharreld.
FRAME:
VOOR HET IDEE:
ONDERDELEN:
BIJNA AF:
EINDRESULTAAT:
Speclist
frame: Scott CR1 Pro
remmen: Sram Force
shifters: Sram Force
crank: Sram Force compact
derrailleurs: Sram Force
Stuur: Pro PLT compact
Stuurpen: Pro LT
Zadel: Specialized Ruby
Zadelpen: FSA SLK
Bidonhouder: Specialized Ribcage
Wielen: Dura Ace/Mavic Open Pro
Banden: Conti GP4000s
Er moet nog even een extra bidonhouder op en afhankelijk van de houding nog een langere stuurpen.
FRAME:
VOOR HET IDEE:
ONDERDELEN:
BIJNA AF:
EINDRESULTAAT:
Speclist
frame: Scott CR1 Pro
remmen: Sram Force
shifters: Sram Force
crank: Sram Force compact
derrailleurs: Sram Force
Stuur: Pro PLT compact
Stuurpen: Pro LT
Zadel: Specialized Ruby
Zadelpen: FSA SLK
Bidonhouder: Specialized Ribcage
Wielen: Dura Ace/Mavic Open Pro
Banden: Conti GP4000s
Er moet nog even een extra bidonhouder op en afhankelijk van de houding nog een langere stuurpen.