Campagnolo Eurus
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet geprobeerd...vertel!!
Less is bore
-
- Forum-lid
Tja, eh, gewoon een heel mooi gezoem, komt door de traditionele kogellagers die Campa nog gebruikt geloof ik. Mijn Daytona naven maken een vergelijkbaar geluid maar bij Eurus klinkt het gewoon beter door de andere naafbody (intern zelfde geloof ik) en hoge velg. Daarnaast blijft hij echt eeuwig ronddraaien, ik krijg gewoon een lamme arm van het omhoog houden van de voorvork omdat het wiel zo lang rond blijft draaien. Nooit het geduld gehad om hem helemaal uit te laten draaien!
Kan me nauwelijks voorstellen dat de nieuwe naven een even hoog niveau hebben. Overigens sluit ik het nog steeds niet helemaal uit dat ik ook de Eurus '06 wielen een keer ga aanschaffen, maar op dit moment vind ik de her en der afgeprijsde '05en veel interessanter.
Kan me nauwelijks voorstellen dat de nieuwe naven een even hoog niveau hebben. Overigens sluit ik het nog steeds niet helemaal uit dat ik ook de Eurus '06 wielen een keer ga aanschaffen, maar op dit moment vind ik de her en der afgeprijsde '05en veel interessanter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waar zijn er nog Eurussen te krijgen voor een schappelijke prijs? Bij Hoppie waren ze gisterenmorgen al uitverkocht
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er hing gisteren nog 1 setjes zilver. Maar die wil ik niet.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 24 December 2005
Ga eens bij sportivo, ik dacht dat die er nog hadden liggen.www.sportivo.be
Ga eens bij sportivo, ik dacht dat die er nog hadden liggen.www.sportivo.be
Mijn Canyon Ultimate CF
-
- Forum-lid
in drongen bij gent. fietsen p.d.g. in baarle 499 euro model 2006 zowel zwart of zilverkleur.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nergens zwarte in NL te krijgen?
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door JJvG op 28 December 2005
Jongens,wie kan mij helpen welke kleur eurus 2006 wielen het beste bij mijn zwarte uitvoering F4.13 past.
Zilver. Kijk hoe ze passen in een zwarte fiets:http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 56&start=0
Jongens,wie kan mij helpen welke kleur eurus 2006 wielen het beste bij mijn zwarte uitvoering F4.13 past.
Zilver. Kijk hoe ze passen in een zwarte fiets:http://weightweenies.starbike.com/phpBB ... 56&start=0
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -