Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Waar haal ik nu mij onderdelen??

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 22 sep 2005 16:21

Hallo
Binnenkort stopt (helaas) de "De Winter"  de Race en atb onderdelenshop van Arnhem en regio. Wie heeft tips waar ik nu mijn onderdelen op een goedkope manier kan betrekken?  Bij de plaatselijke fietsspeciaalzaken betaal ik wel  30 tot 50  meer voor race en atb onderdelen!!!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 sep 2005 18:05

Dat is wel serieus balen, ik wist het nog niet. Dan wordt het denk ik wat meer op het internet bestellen, want ik ga niet voor bijv een GP 3000 bandje bijna €35 betalen bij de plaatselijk fm.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rojat
Forum-lid

rojat 22 sep 2005 19:32

Hallo
Binnenkort stopt (helaas) de "De Winter"  de Race en atb onderdelenshop van Arnhem en regio. Wie heeft tips waar ik nu mijn onderdelen op een goedkope manier kan betrekken?  Bij de plaatselijke fietsspeciaalzaken betaal ik wel  30 tot 50  meer voor race en atb onderdelen!!!

Hallo jongens,
Ik ga het concept van de winter gewoon doorzetten.
Ik ben gevestigd in Groessen (vlakbij Arnhem) beheer een webwinkel.
@#&$$@&&$#@&$@&#@$ daar kunnen jullie gewoon langs komen voor onderdelen, groepen, enz, enz. ik ben ook niet duur.
Heb verstand van zaken heb bij de Pedaleur, en bij Roelofs in arnhem gewerkt en ben sinds 1 januari voor mezelf begonnen. Er zijn plannen om dit concept door te zetten met voorraden om de klant meteen te kunnen helpen.  Maar wanneer ik bestel voor 12 uur heb ik het de volgende dag in huis.
Nog een voordeel is dat ik er nog een werkplaats bij heb. Kan er nog wel eens wat gemonteerd worden. Zie het als een gewone winkel met een wekplaats alleen werk ik op het internet.
Klant is en blijft koning.

w0uter
Forum-lid

w0uter 22 sep 2005 19:54

Goh, wat toevallig dat Rojat op een andere discussie net op zoek was naar een onlinewinkel en er nu zelf een heeft opgericht!

w0uter
Forum-lid

w0uter 22 sep 2005 19:55

Linkje..

drifer
Forum-lid

drifer 22 sep 2005 20:52

Quoten: Origineel geplaatst door Rojat op 22 September 2005

Ik ga het concept van de winter gewoon doorzetten.
Nog een voordeel is dat ik er nog een werkplaats bij heb.

Het concept van de winter is doe-het-zelf tegen superprijzen.
Daar kan ik op die website helaas nog niet zo veel van terugvinden...

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 sep 2005 21:04

@Rojat
Als je reclame wil maken ga dan naar de volgende site: www.fiets.nl/adverteerders.asp
En je prijzen lijken niet in de verste verte op die van de winter. Wat ik zou even keek is de winter gemiddeld in ieder geval 30 goedkoper.
Afbeelding

jimbo
Forum-lid

jimbo 22 sep 2005 21:05

Maar je hebt gekeken en dat was nou net de bedoeling
CC, agr 100; limo 100

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 22 sep 2005 21:19

tja maar ik kijk toch alleen, hij hoeft echt niet bang te zijn dat ik spullen ga kopen. Ik kan al m'n spullen nog steeds behoorlijk goedkoop krijgen via een mechanieker, kost meestal wel iets meer dan de winter, maar ja zoveel minder dan de fm's hier in de regio.
Afbeelding

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 22 sep 2005 21:57

Van mij mogen zulke mensen gepiepelt worden hoor. Eerst om reacties vragen over internetshops en vervolgens in het contra-antwoord zijn eigen zaak promoten.
Oja, en voor het geld hoef je er zeker niet heen. Meer dan voldoende betrouwbare grote zaken die goedkoper zijn.
Less is bore

herera
Forum-lid

Gebruikersavatar herera 22 sep 2005 23:24

Als zelf supporter wat betreft het onderhouden en opbouwen van mijn Race en atb bolides, zal ik binnenkort de benodige jaarlijkse onderdelen alvast inslaan voor het volgend seizoen, dit voor het geval de schappen bij de "De Winter" reeds zijn geplunderd.
Wat betreft die online bikestore.. Een gelikte website, dat kan ik niet ontkennen...maar de prijzen??!!  Bij lange na nog niet de stuntprijzen van "de winter"!!  Waar zijn bv die goedkope Pariba's?? Of Vittoria's?
Word vervolgd.

"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."

onlinebikestore
Forum-lid

onlinebikestore 22 sep 2005 23:41

Ik heb gisteren een account aangemaakt! Op aanraden van een klant die mij adviseerde om eens advies te geven over technische vragen. Dat heb ik gedaan onder de naam nlinebikestore.nl. Dat is wel heel open want ik kan me voorstellen dat dit een vorm van recame zou kunnen zijn. Maar zo zit ik in elkaar.
Heb een advies uitgebracht onder deze link http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1 en ben van de website afgegaan. Nu ik vanavond de mail check is er wel heel veel gebeurt!!!
Ik kreeg van de klant die mij dit dit forum aanrade een verontruste mail! Hij gaf mij een link met de mededeling daar eens te gaan kijken. En wat schept mijn verbazing dat er iemand een hekel aan mij heeft of aan een account als internet winkel. 
De desbetrefende persoon heeft blijkbaar na mijn posting onder de naam Rojat een account aangemaakt om mij een loer te draaien!! Goed gelukt zou ik zeggen! Maar ja zo zie je maar dat het heel makkelijk is om mensen via internet onderuit te halen. Er is namelijk geen directe communicatie!
Je moet als fulltime internet ondernemer wel een enorme pannekoek zijn om 2 accounts aan te maken en je internet winkel te promoten onder je schuil naam en dan vervolgens een posting plaatsen met iets wat helemaal niet de bedoeling is. Ik ben geen de winter en zou dat ook nooit worden wil ik ook helemaal niet!
Vasco de Kinkelder

Plaats reactie