Waar haal ik nu mij onderdelen??
Vanaf 1 november wordt het concept van 'De Winter Wielersport' overgenomen en doorgezet door Mantel tweewielers in Arnhem. Mantel tweewielers gaat de zelfde scherpe prijzen hanteren waar de Winter bekend mee is geworden. Inmiddels is de complete nog resterende voorraad en inboedel van de Winter overgeplaats naar de nieuwe Locatie. Als je ter zijner tijd gebruik wilt maken van de diensten van Mantel, dan moet je naar de Overmaat 72, in Arnhem-Zuid. Of de kennis van Hans de Winter en zijn vrouw ook nog worden meegenomen is nog maar de vraag!
"Waar een wil is is een weg, waar een weg is wil ik fietsen."
Wat??? Mantel???
Ik dacht dat Winter trouwens nog tot 1 jan doorging?
Wel erg jammer. Met alle respect naar Mantel, maar hij is gewoon een dozenschuiver en heeft best verstand van stadsfietsen en scooters, maar racerij heeft niemand in die winkel kaas gegeten. Erg jammer. Misschien had Marc Roelofs de boel beter over kunnen nemen...
Ik dacht dat Winter trouwens nog tot 1 jan doorging?
Wel erg jammer. Met alle respect naar Mantel, maar hij is gewoon een dozenschuiver en heeft best verstand van stadsfietsen en scooters, maar racerij heeft niemand in die winkel kaas gegeten. Erg jammer. Misschien had Marc Roelofs de boel beter over kunnen nemen...
Volgens mij werkt het "de winter" concept alleen als onafhankelijke onderdelenshop.
In combinatie met een normale fietsenwinkel kunnen ze nooit de zelfde prijzen hanteren, en zullen ze zeker niet zo veel goede doe-het-zelf tips geven.
Ik kreeg bij de winter ook meer het gevoel dat ze gewoon zelf stoppen, en niks overdoen aan een ander... (die het begrip wat "De Winter" is toch niet waar kan maken).
Maar goed, zien is geloven! tis wel weer lekker dichtbij...
In combinatie met een normale fietsenwinkel kunnen ze nooit de zelfde prijzen hanteren, en zullen ze zeker niet zo veel goede doe-het-zelf tips geven.
Ik kreeg bij de winter ook meer het gevoel dat ze gewoon zelf stoppen, en niks overdoen aan een ander... (die het begrip wat "De Winter" is toch niet waar kan maken).
Maar goed, zien is geloven! tis wel weer lekker dichtbij...
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 09 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 08 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 08 Oktober 2005
Set rode look platen kostte me 10 euro. Nog goedkoper dan Futurumshop
Heel mooi!! Waar haal ik die dan voor die prijs Jee-eS?
Hoog in het noorden van het land
welke? cycle trend,dik,belga,klamer????of nog een ander die ik niet ken
Quoten: Origineel geplaatst door Herera op 08 Oktober 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Jee-eS op 08 Oktober 2005
Set rode look platen kostte me 10 euro. Nog goedkoper dan Futurumshop
Heel mooi!! Waar haal ik die dan voor die prijs Jee-eS?
Hoog in het noorden van het land
welke? cycle trend,dik,belga,klamer????of nog een ander die ik niet ken
hit the road jack
-
- Forum-lid
quote Rojat:
Maar ik ben nog wel huiverig voor internet zaken.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik ook!
-------------------------------------------------------------------------------------------------
HET CNCEPT van De Winter is dat ze slechts een heel klein assortiment hebben dat ze heel groot inkopen. Als je iets anders nodig had konden ze het ook nooit bestellen hé? Daardoor hebben ze een grote afzet markt nodig en daarom zijn de prijzen zo laag. Ik weet dat ze veel problemen hadden met shops in de omgeving die laaiend waren vanwege die lage prijzen (de afzetters!).
Maar ik ben nog wel huiverig voor internet zaken.
Ik ook!
HET CNCEPT van De Winter is dat ze slechts een heel klein assortiment hebben dat ze heel groot inkopen. Als je iets anders nodig had konden ze het ook nooit bestellen hé? Daardoor hebben ze een grote afzet markt nodig en daarom zijn de prijzen zo laag. Ik weet dat ze veel problemen hadden met shops in de omgeving die laaiend waren vanwege die lage prijzen (de afzetters!).
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;
Quote: Origineel geplaatst door Herera op 08 Oktober 2005
Look Delta Schoenplaatjes kosetn bij de plaatselijke fm (profile) maar liefst € 16,95 (1set a 2 stuks)!!Heb ze woensdagavond bij www.futurumshop.nl besteld en vandaag (zaterdag) via de post binnengkregen. Kosten!! € 11,65 incl. verzendkosten!!! Overigens keurig afgehandeld, heb 3 mailtjes van hun ontvangen.Willen de plaatselijke fm dan helemaal niets meer verkopen, of zitten ze hier niet op te wachten?
Dat vind ik nog wel tegenvallen!!
Look Delta Schoenplaatjes kosetn bij de plaatselijke fm (profile) maar liefst € 16,95 (1set a 2 stuks)!!Heb ze woensdagavond bij www.futurumshop.nl besteld en vandaag (zaterdag) via de post binnengkregen. Kosten!! € 11,65 incl. verzendkosten!!! Overigens keurig afgehandeld, heb 3 mailtjes van hun ontvangen.Willen de plaatselijke fm dan helemaal niets meer verkopen, of zitten ze hier niet op te wachten?
Dat vind ik nog wel tegenvallen!!
Quoten: Origineel geplaatst door mantel op 30 Oktober 2005
Wij nemen inderdaad de winter over.
We gaan precies dezelfde collectie voeren voor precies de zelfde lage prijzen.
Zozo!! Ben erg nieuwsgierig of jullie idd. ook alles hebben. Kan ik ook mijn bolide bij jullie binnen in de winkel stallen net als bij de Winter?!! Erg handig als ik van mijn werk afkom.
Hebben jullie ook WinterMantels??
groet Herera
www.lingetrappers.web-log.nl
Wij nemen inderdaad de winter over.
We gaan precies dezelfde collectie voeren voor precies de zelfde lage prijzen.
Zozo!! Ben erg nieuwsgierig of jullie idd. ook alles hebben. Kan ik ook mijn bolide bij jullie binnen in de winkel stallen net als bij de Winter?!! Erg handig als ik van mijn werk afkom.
Hebben jullie ook WinterMantels??
groet Herera
www.lingetrappers.web-log.nl
Quoten: Origineel geplaatst door lacroix op 30 Oktober 2005
Best jammer dat de Winter stopt. Ze waren niet alleen goedkoop en kundig, maar het waren ook nog heel aardige mensen ook
Wat leuk dat ze zelfs in Belgie de Winter wisten te vinden!! Dit geeft maar weer aan hoe belangrijk ze voor onze onderdeeltjes waren..
Maar ja, stoppen op je 62e .....dan is het toch ook wel mooi geweest toch? Of zoals zijn vrouw tegen mij zei: 'Je kunt natuurlijk ook altijd nog stoppen met je Hobby?'....zucht!!
Best jammer dat de Winter stopt. Ze waren niet alleen goedkoop en kundig, maar het waren ook nog heel aardige mensen ook
Wat leuk dat ze zelfs in Belgie de Winter wisten te vinden!! Dit geeft maar weer aan hoe belangrijk ze voor onze onderdeeltjes waren..
Maar ja, stoppen op je 62e .....dan is het toch ook wel mooi geweest toch? Of zoals zijn vrouw tegen mij zei: 'Je kunt natuurlijk ook altijd nog stoppen met je Hobby?'....zucht!!
Ben zaterdag even bij Mantel op de overmaat geweest om wat bandjes e.d. te halen. Het viel me erg mee. Hans de Winter is zelf betrokken bij de verhuizing en schrijft zelf nog de prijskaartjes in zijn eigen vitrine!! Ofwel, een complete deja-vu als je de vitrine in kijkt. Prijzen zijn dus (vooralsnog) hetzelfde, de service en kennis zal nog moeten blijken. Ik ben allang blij dat er in ieder geval nog een goed gesorteerde en geprijsde onderdelenhandel in de buurt zit.