Hallo ik heb een Cannondale R3000 frame gekocht en wil deze afmonteren met de nieuwe Dura Ace groep. Nu weet ik dat internetwinkels goedkoop zijn maar waar kan ik het beste kopen?
Ik heb wel een mooie goed verzorde internet winkel gevonden die voor een Dura Ace groep exclusief naven een bedrag vraagt van 895 euro zonder verzendkosten. Maar ik ben nog wel huiverig voor internet zaken.
Wat is jullie ervaring met deze vorm van aankopen.
Goedkoop een groep kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gooi de naam maar online hoor...
Met de meeste zaken is hier ruim voldoende ervaring aanwezig. De bekende zaken als Salden, Mammoet, B2B, etc zijn in elk geval veilige adressen voor wat je geld etc betreft. Garantie/service zijn de meningen over verdeeld. Zelf heb ik tot op heden nooit echt problemen gehad bij welke Nederlandse internet shop dan ook.
Met de meeste zaken is hier ruim voldoende ervaring aanwezig. De bekende zaken als Salden, Mammoet, B2B, etc zijn in elk geval veilige adressen voor wat je geld etc betreft. Garantie/service zijn de meningen over verdeeld. Zelf heb ik tot op heden nooit echt problemen gehad bij welke Nederlandse internet shop dan ook.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 21 September 2005
Ik heb de website gevonden via een banner van tourdefrance.nl
www.onlinebikestore.nl
Ik heb de website gevonden via een banner van tourdefrance.nl
www.onlinebikestore.nl
Hier bestel ik altijd:
www.goedkopefietsonderdelen.nl
Prima zaak, zeker te vertrouwen, snelle levering en goede service en daarnaast heel er goedkoop. Dura ace 889 euro (7 euro euro verzendkosten)
www.goedkopefietsonderdelen.nl
Prima zaak, zeker te vertrouwen, snelle levering en goede service en daarnaast heel er goedkoop. Dura ace 889 euro (7 euro euro verzendkosten)