Fulcrum
Fulcrum had op Milaan de laagprofiel carbon wielen in tube en clincher en de hoogprofiel carbonvelgen. Erg netjes volgens mij allemaal bij corima gemaakt. Daarnaast zijn de goedkopere versie nu ook in zilver leverbaar. De zilvere 1 was blijkbaar een succes.
Het schijnt ook nog allemaal op de markt te komen!
Het schijnt ook nog allemaal op de markt te komen!
pas op! paaltje!
Quote: Origineel geplaatst door XLR8R op 21 September 2005
Fulcrum had op Milaan de laagprofiel carbon wielen in tube en clincher en de hoogprofiel carbonvelgen. Erg netjes volgens mij allemaal bij corima gemaakt. Daarnaast zijn de goedkopere versie nu ook in zilver leverbaar. De zilvere 1 was blijkbaar een succes.Het schijnt ook nog allemaal op de markt te komen!
Zagen die carbon Fulcrums eruit als Hyperon en Bora's met "Fulcrum" logo (dan wel zonder G3-bespaking)? Of was er nog een ander verschil?
Fulcrum had op Milaan de laagprofiel carbon wielen in tube en clincher en de hoogprofiel carbonvelgen. Erg netjes volgens mij allemaal bij corima gemaakt. Daarnaast zijn de goedkopere versie nu ook in zilver leverbaar. De zilvere 1 was blijkbaar een succes.Het schijnt ook nog allemaal op de markt te komen!
Zagen die carbon Fulcrums eruit als Hyperon en Bora's met "Fulcrum" logo (dan wel zonder G3-bespaking)? Of was er nog een ander verschil?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Fulcrum hoge wielen zijn grotendeels dezelfde als de campa Bora, Fulcrum is van Campagnolo en is opgericht omdat de Campa-wielen(die ook in shimano-uitvoering bestaan) niet zo gemakkelijk verkocht werden aan Shimano-gebruikers.Fulcrum heeft een heel nieuw eigen gamma,enkel de Bora velgen worden gebruikt voor de hoge Fulcrum wielen,waar enkel andere stikkers op worden geplakt maar wrs even duur zijn....
Goofer
ik had de fulcrums eens van dichtbij bekeken en het zijn zeker bora velgen. precies dezelfde stuctuur en hoogte. en er stond ook nog een stickertje op. Waarschuwing dat je alleen campa remblokken, die geschikt waren voor carbon velgen, mocht gebruiken
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
eep
bij het volgen van deze discussie toch even de prijs meedelen voor diegenen die hem nog niet kenden, let wel---->adviesprijzen
de hooge: +/-2250 euro
de lage: +/-3500 euro
ps: wat me wel opvalt als ik de fulcrums laat bollen in men handen heb ik het gevoel dat deze nogal korrelig bollen, wel niet shimano 500 korrelig maar toch redelijk korrelig, als ik de ksyrium sl dan vastheb is het korrelige gevoel weg, is dit bij alle wielen zo of had ik een "minder goed" setje
greets
bij het volgen van deze discussie toch even de prijs meedelen voor diegenen die hem nog niet kenden, let wel---->adviesprijzen
de hooge: +/-2250 euro
de lage: +/-3500 euro
ps: wat me wel opvalt als ik de fulcrums laat bollen in men handen heb ik het gevoel dat deze nogal korrelig bollen, wel niet shimano 500 korrelig maar toch redelijk korrelig, als ik de ksyrium sl dan vastheb is het korrelige gevoel weg, is dit bij alle wielen zo of had ik een "minder goed" setje
greets
Over je fiets lullen mag, maar over je lul fietsen zou ik niet doen.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 23 Oktober 2005
moet misschien gewoon nog een beetje inlopen.
@trek oclv, mij was het ook opgevallen, beetje amateuristisch dat stickertje.
ja dat vond ik dus ook.
moet misschien gewoon nog een beetje inlopen.
@trek oclv, mij was het ook opgevallen, beetje amateuristisch dat stickertje.
ja dat vond ik dus ook.
Trek OCLV<br>
ook nog de bontrager aoleus (ofzo) vastgehad. wat zijn dat dunne velgen (die er opgeplakt zitten) ik kon ze zo tegen elkaar duwen. ze zijn welliswaar om een xxx lite velg geplakt maar dan had ik er nog geen lekker gevoel bij als ze onder mijn fiets stonden. voor dat geld (tegen 2000) zou ik liever even verder kijken (easton ect) voordat ik zo'n 'fragiele' wielen koop.
Trek OCLV<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Trek OCLV op 23 Oktober 2005
ook nog de bontrager aoleus (ofzo) vastgehad. wat zijn dat dunne velgen (die er opgeplakt zitten) ik kon ze zo tegen elkaar duwen. ze zijn welliswaar om een xxx lite velg geplakt maar dan had ik er nog geen lekker gevoel bij als ze onder mijn fiets stonden. voor dat geld (tegen 2000) zou ik liever even verder kijken (easton ect) voordat ik zo'n 'fragiele' wielen koop.
Daarom is het ook een niet-structurele velg; maakt dus niet uit.
Bepaalde structurele velgen kan je ook soms indrukken: sommige Zipp-velgen, 4ZA carbon...
Daarom is het ook een niet-structurele velg; maakt dus niet uit.
Bepaalde structurele velgen kan je ook soms indrukken: sommige Zipp-velgen, 4ZA carbon...
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve