vind 't eigenlijk wel wat hebben.. helemaal niet zo lelijk
Proffietsen 2006
Ik vind hem wel lekker over the top. Weer eens wat anders. Misschien moet ie wel groeien, net zoals iedereen de Specialized Tarmac eerst af zat te zeiken.
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 Januari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 26 Januari 2006
Ik ben er niet wild van... De kleuren vloeken, maar ik veronderstel dat er nog wel aanpassingen zullen gebeuren, ander zadel...Ben benieuwd of ze deze wielen ook tijdens wedstrijden gaan gebruiken, reputatie laat veel te wensen over.
Ik herinner me een foto van Johan Coenen die een speciaal setje wielen gebruikte in het voorjaar, als ik me niet vergis met oranje/goudkleurige tune naven? Materiaalfreak of gewoon verstandig bezig?
Het blauw zadel is er nog eentje dat is blijven liggen van de MrBookmaker kleuren; de nieuwe levering San Marco's laat op zich wachten. Zal zwart zijn.Johan Coenen heeft een persoonlijk contractje met Nike (schoenen, hebben veel pros contracten voor), fi'zi:k zadels (weet niet of dat blijft in 2006) en Tune. Hij reed dus met een eigen setje wielen (zie foto uit RVV hieronder); deze winter heeft ie ze overigens herspaakt... radiaal! In onder meer Luik-Bastenaken-Luik reed hij met zijn eigen set Lightweights.
Is dit niet Wim De Vocht links?
Quoten: Origineel geplaatst door damocles op 26 Januari 2006
Ik ben er niet wild van... De kleuren vloeken, maar ik veronderstel dat er nog wel aanpassingen zullen gebeuren, ander zadel...Ben benieuwd of ze deze wielen ook tijdens wedstrijden gaan gebruiken, reputatie laat veel te wensen over.
Ik herinner me een foto van Johan Coenen die een speciaal setje wielen gebruikte in het voorjaar, als ik me niet vergis met oranje/goudkleurige tune naven? Materiaalfreak of gewoon verstandig bezig?
Het blauw zadel is er nog eentje dat is blijven liggen van de MrBookmaker kleuren; de nieuwe levering San Marco's laat op zich wachten. Zal zwart zijn.Johan Coenen heeft een persoonlijk contractje met Nike (schoenen, hebben veel pros contracten voor), fi'zi:k zadels (weet niet of dat blijft in 2006) en Tune. Hij reed dus met een eigen setje wielen (zie foto uit RVV hieronder); deze winter heeft ie ze overigens herspaakt... radiaal! In onder meer Luik-Bastenaken-Luik reed hij met zijn eigen set Lightweights.
Is dit niet Wim De Vocht links?
-
- Forum-lid
Nog een foto van die prachtige pina.
De tubes die er op zitten zijn trouwens deda tre olimpico's.
De tubes die er op zitten zijn trouwens deda tre olimpico's.
ik denk aan de naaf en velg te zien neutrons
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;
Heeft iemand een idee wat dit voor type fiets is? Meest logische is natuurlijk een BMC (daar het allemaal mecaniciens van Phonak zijn...) Maar welk model is het dan? Of zou het een prototype zijn?Een oud tijdritframe wellicht? Of een fiets die ze gebruiken om maten van de nieuwe tijdritframes goed te krijgen voor alle rijders. Op de tweede foto kan je namelijk zien dat er een ergostem van Look op zit.Nog een leuk kijkje in de materiaalwagen van Phonak
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!