Hoi hoi,
Ik ben al effies opzoek naar een website waarop je (toer)tochten kan vinden. Nu weet ik alleen de site van de NTFU, maar zijn er nog andere??
Moet je trouwens lid van een club zijn om aan de tochten van de NTFU te mogen deelnemen?
Website voor (toer)tochten.
Op de site van de NTFU heb je de volledige kalender. Andere sites ben ik zo niet tegengekomen. Je kunt natuurlijk kijken op de site van de organiserende vereniging voor een specifieke tocht.
Voor deelname van toertochten hoef je geen lid te zijn van een club. Heb al 2 maal meegedaan en lidmaatschap was niet nodig.
Voor deelname van toertochten hoef je geen lid te zijn van een club. Heb al 2 maal meegedaan en lidmaatschap was niet nodig.
-
- Forum-lid HC
op linkdeze site staat ook de kalender vwb mtb tochten. anders moet je echt bij de ntfu zijn of geluk hebben dat je de site van een organisatie treft maar de meeste zoniet bijna alle tochten in nederland zijn onder de vlag van de ntfu.
En vwb het rijden van een tocht. Je kunt altijd meedoen alleen je betaald bij inschrijving meestal een euro meer.
En vwb het rijden van een tocht. Je kunt altijd meedoen alleen je betaald bij inschrijving meestal een euro meer.