ik draai pas geleden het schroefdraad kapot van mn deda alanera...
nu is dit niet zo erg want ik doe gewoon een langer boutje erdoor en een moertje aan de buitenkant (ja en een conisch ringetje handmade).
meer mensen met dit soort ervaringen?
ik snap niet waarom er op zon duur stuur zon 'gietijzeren' klemstuk zit. neem de deda newton. kheb echt geen angst om die uit te draaien. en waarom men per se titanium boutjes in zon stuur zet.... voor die 2 gram gewichtsbesparing?
stuur uitgedraaid
Quoten: Origineel geplaatst door janee op 15 September 2005
ik snap niet waarom er op zon duur stuur zon 'gietijzeren' klemstuk zit. neem de deda newton. kheb echt geen angst om die uit te draaien. en waarom men per se titanium boutjes in zon stuur zet.... voor die 2 gram gewichtsbesparing?
Nee, tegen roestvorming denk ik.
Nee, tegen roestvorming denk ik.
Dat hoor je véél vaker, problemen met lam schroefdraad bij Deda.
Sowieso zijn titanium boutjes kwetsbaard, en Deda gebruikt ook nog eens 4 mm boutjes.
5 mm RVS boutjes en je hebt nergens last van.
Sowieso zijn titanium boutjes kwetsbaard, en Deda gebruikt ook nog eens 4 mm boutjes.
5 mm RVS boutjes en je hebt nergens last van.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"