Alles over vakanties op én met de fiets

HENK LUBBERDINK CLASSIC

theriddler
Forum-lid

theriddler 27 sep 2005 10:39

hoi stephan, welke kleding had je aan?
Ik kwam net voor de bocht op de kop, en toen kwam het hele groepje ik denk een man of 12 over me heen.
Ik reed ik het amerikaanse kampioensshirt van fred rodriguez.

Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

stephan1
Forum-lid

stephan1 28 sep 2005 00:32

Hallo Ridller,
Volgens mij hebben wij na de finish nog even met elkaar gesproken. Ik reed op een rode Cinelli fiets en had een blauw Marco Polo Shirt en een blauw/wit Italia broek aan.
Laatste ronde was zeker wel kicken. Ik heb de uitslag bekeken en mijn doel voor volgend jaar wordt een plaats bij de beste 100.
Zijn er vergelijkbare tochten in Nederland waar het hele parcours van 135 km. verkeersvrij wordt gemaakt en de laatste kilometers als een echte koers gereden wordt? Ik zou dit best vaker willen doen.
Groeten,
Stephan

bandit
Forum-lid

bandit 28 sep 2005 09:50

Quoten: Origineel geplaatst door Stephan1 op 27 September 2005

Zijn er vergelijkbare tochten in Nederland waar het hele parcours van 135 km. verkeersvrij wordt gemaakt en de laatste kilometers als een echte koers gereden wordt? Ik zou dit best vaker willen doen.

In 2005: http://www.gpwieler.nl/cyclo s%202005.html, zal voor 2006 vergelijkbaar zijn. Op de site van de knwu (www.knwu.nl) vind je het overzicht ook (Evenementen / kalender / "cyclo's").

Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

theriddler
Forum-lid

theriddler 28 sep 2005 10:22

@stephan: klopt ik heb je nog gesproken over het feit dat ik bijna alleen maar jou achterkant  gezien heb!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

meneghina
Forum-lid

meneghina 16 jan 2006 13:11

Quoten: Origineel geplaatst door Bandit op 22 September 2005

Ik ben, net als vorig jaar, present. 
Is een hele ervaring, maar door de grote groep mensen wel oppassen geblazen. Vorig jaar miste ik de slag toen de groep brak op de dijk bij Lobith, hopelijk kan ik dit keer voorin mee.
Overigens (fout maakte ik zelf ook): het is de Henk Lubberding Classic, en niet lubberdink...

Ging het dan te hard?
Ik zat lekker voorin ahahah
Ben dan achtinde geworden. Moest op de laatste passage het hellinkje in het dorp de demarrende groep laten gaan.
born 13-10-1965....like Museeuw

bandit
Forum-lid

bandit 16 jan 2006 17:16

Quoten: Origineel geplaatst door meneghina op 16 Januari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Bandit op 22 September 2005

Ik ben, net als vorig jaar, present. 
Is een hele ervaring, maar door de grote groep mensen wel oppassen geblazen. Vorig jaar miste ik de slag toen de groep brak op de dijk bij Lobith, hopelijk kan ik dit keer voorin mee.
Overigens (fout maakte ik zelf ook): het is de Henk Lubberding Classic, en niet lubberdink...

Ging het dan te hard?
Ik zat lekker voorin ahahah
Ben dan achtinde geworden. Moest op de laatste passage het hellinkje in het dorp de demarrende groep laten gaan.

Dat was 4 maanden geleden....
Maar ik vond het wel leuk hard gaan.
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

Plaats reactie