Baanclinic 2010 Zondag 19 December
1. Danny1407 (Danny)
2. Walter G (Wijnand)
3. roro27 (Roderick)
4. Pfff (Dennis)
5. Search500 (serge)
6. Mauro (ovb)
7. Tjeerd (ovb)
8. hendrikjan
9. brambk (Bram)
10. thja14 (Thierry
11. JohanAndijk (Johan)
12. Arjan(916)
13. Soffatti
14. Tim C
15. Theo V
16. Jay (Jeroen)
17. Tarmac Killer (Jordie)
18. eelcoz (Eelco)
19. johndoe
20. jsparie
Had mij er dan gelijk even bij gezet.
2. Walter G (Wijnand)
3. roro27 (Roderick)
4. Pfff (Dennis)
5. Search500 (serge)
6. Mauro (ovb)
7. Tjeerd (ovb)
8. hendrikjan
9. brambk (Bram)
10. thja14 (Thierry
11. JohanAndijk (Johan)
12. Arjan(916)
13. Soffatti
14. Tim C
15. Theo V
16. Jay (Jeroen)
18. eelcoz (Eelco)
19. johndoe
20. jsparie
Had mij er dan gelijk even bij gezet.
1. Danny1407 (Danny)
2. Walter G (Wijnand)
3. roro27 (Roderick)
4. Pfff (Dennis)
5. Search500 (serge)
6. Mauro
7. Tjeerd
8. hendrikjan
9. brambk (Bram)
10. thja14 (Thierry
11. JohanAndijk (Johan)
12. Arjan(916)
13. Soffatti
14. Tim C
15. Theo V
16. Jay (Jeroen)
18. eelcoz (Eelco)
19. johndoe
20. jsparie
@ jsparie had het dan even gezegd dat je erbij bent
2. Walter G (Wijnand)
3. roro27 (Roderick)
4. Pfff (Dennis)
5. Search500 (serge)
6. Mauro
7. Tjeerd
8. hendrikjan
9. brambk (Bram)
10. thja14 (Thierry
11. JohanAndijk (Johan)
12. Arjan(916)
13. Soffatti
14. Tim C
15. Theo V
16. Jay (Jeroen)
18. eelcoz (Eelco)
19. johndoe
20. jsparie
@ jsparie had het dan even gezegd dat je erbij bent
-
- Forum-lid
Ik moet helaas afzeggen... ik moet mijn werk af maken... anders kan ik niet op vakantie vanaf de 24ste
Als er kosten aan mijn late anulering verbonden zitten dan lees ik dat wel in een pb ok?
Als er kosten aan mijn late anulering verbonden zitten dan lees ik dat wel in een pb ok?
1. Danny1407 (Danny)
2. Walter G (Wijnand)
3. roro27 (Roderick)
4. Pfff (Dennis)
5. Search500 (serge)
6. Mauro
7. Tjeerd
8.
9. brambk (Bram)
10. thja14 (Thierry
11. JohanAndijk (Johan)
12. Arjan(916)
13. Soffatti
14. Tim C
15. Theo V
16. Jay (Jeroen)
18. eelcoz (Eelco)
19. johndoe
20. jsparie
Jammer Hendrikjan ! Lijst even bijgewerkt.
Definitieve kosten zijn bekend op de baan zelf, het is namelijk afhankelijk van het aantal deelnemers. Maar het komt in ieder geval uit rond de bedragen die je aangeeft.
2. Walter G (Wijnand)
3. roro27 (Roderick)
4. Pfff (Dennis)
5. Search500 (serge)
6. Mauro
7. Tjeerd
8.
9. brambk (Bram)
10. thja14 (Thierry
11. JohanAndijk (Johan)
12. Arjan(916)
13. Soffatti
14. Tim C
15. Theo V
16. Jay (Jeroen)
18. eelcoz (Eelco)
19. johndoe
20. jsparie
Jammer Hendrikjan ! Lijst even bijgewerkt.
Definitieve kosten zijn bekend op de baan zelf, het is namelijk afhankelijk van het aantal deelnemers. Maar het komt in ieder geval uit rond de bedragen die je aangeeft.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
[quote="jsparie"]Wel allemaal komen dan natuurlijk. [/quote]
Zo is dat!
Zo is dat!
-
- Forum-lid
Oehw, zie dat er weer een plekje vrij is?
Lijkt me hartstikke leuk om is te proberen. Zal is kijken of ik vervanging voor werk kan regelen..
Lijkt me hartstikke leuk om is te proberen. Zal is kijken of ik vervanging voor werk kan regelen..
Van Tuyl Vt850
Sensa Toscana CX
Sensa Toscana CX
[quote="jsparie"]Wel allemaal komen dan natuurlijk. [/quote]
Was dit vorig jaar niet het geval?
[quote="Stephan1992"]Oehw, zie dat er weer een plekje vrij is?
Lijkt me hartstikke leuk om is te proberen. Zal is kijken of ik vervanging voor werk kan regelen..[/quote]
Altijd handig, 2 Stephan's. Dat kan natuurlijk niet goed gaan wanneer we instructies krijgen...
Was dit vorig jaar niet het geval?
[quote="Stephan1992"]Oehw, zie dat er weer een plekje vrij is?
Lijkt me hartstikke leuk om is te proberen. Zal is kijken of ik vervanging voor werk kan regelen..[/quote]
Altijd handig, 2 Stephan's. Dat kan natuurlijk niet goed gaan wanneer we instructies krijgen...
[quote="johndoe"]
[/quote]
Daar hebben we rugnummers voor, je moet wel kunnen rekenen, nummers 1 t/m 20, als ze nr 5 roept is het duidelijk natuurlijk, als ze zegt 55, bedoeld ze de eerste helft, als ze zegt 210, dan bedoeld ze iedereen, en alle combinaties daartussen moet je zelf ff rekenen of je daarbij hoort. Valt best mee dus met die namen.
[/quote]
Daar hebben we rugnummers voor, je moet wel kunnen rekenen, nummers 1 t/m 20, als ze nr 5 roept is het duidelijk natuurlijk, als ze zegt 55, bedoeld ze de eerste helft, als ze zegt 210, dan bedoeld ze iedereen, en alle combinaties daartussen moet je zelf ff rekenen of je daarbij hoort. Valt best mee dus met die namen.
[quote="jsparie"]Als het goed is zal de baanhuur Eur 300 ex btw zijn dus incl. Eur 357 : 20 = 17,85 p.p. plus een fiets huren voor Eur 11,-. Wel allemaal komen dan natuurlijk. [/quote]
Even doorgaan over de betaling;
Wat nu als blijkt dat er zondag mensen door, laten we zeggen het weer, niet kunnen komen.
Hoe wordt dat opgevangen?
Is het niet verstandig om vooraf te betalen bij Serge of zoiets?
Ik bedoel de baan is toch besproken en moet betaald worden.
Ik ben heel kritisch vwb de weg opgaan met slechte weersomstandigheden maar ik wil ook niemand op extra kosten jagen mocht ik onverhoopt niet op komen dagen.
Even doorgaan over de betaling;
Wat nu als blijkt dat er zondag mensen door, laten we zeggen het weer, niet kunnen komen.
Hoe wordt dat opgevangen?
Is het niet verstandig om vooraf te betalen bij Serge of zoiets?
Ik bedoel de baan is toch besproken en moet betaald worden.
Ik ben heel kritisch vwb de weg opgaan met slechte weersomstandigheden maar ik wil ook niemand op extra kosten jagen mocht ik onverhoopt niet op komen dagen.
Als eerste heb ik wat ongemak, door een val kan ik mijn nek vrijwel niet bewegen, hoop dat het snel overgaat, zodat ik zondag gewoon mee kan doen. (Heb begrepen dat het toch wel makkelijk is als je om kunt kijken)
Moet verder eerlijk zeggen dat de weersvoorspellingen mij ook zorgen baren. Voor mij is het toch een rit van ca 120 km, dus bij gladheid zou ik wel eens kunnen besluiten het risico niet te nemen. Uiteraard vind ik het dan, met een dusdanig late afmelding niet meer dan normaal, dat ik mijn deel van de kosten draag.
Moet verder eerlijk zeggen dat de weersvoorspellingen mij ook zorgen baren. Voor mij is het toch een rit van ca 120 km, dus bij gladheid zou ik wel eens kunnen besluiten het risico niet te nemen. Uiteraard vind ik het dan, met een dusdanig late afmelding niet meer dan normaal, dat ik mijn deel van de kosten draag.
Passie voor het fietsen en de fietsen.