charlatan schreef:Raar. Ben bij mijn fm geweest ivm. De aanschaf nieuwe bike. Heb dus ook nieuw setje wielen nodig en dus gezien de positieve ervaringen op dit forum info gevraagd bij de fm over de easton's circuits.
Trok die me daar een gezicht zeg toen hij de naam easton hoorde. Toonde me onmiddelijk zijn werkplaats met hopen kapotte eastons en raadde me met drang af deze wielen aan te schaffen.
Collega op het werk van hetzelfde laken een broek en nog bij een andere fm. ook. Toeval????? Slechte fm of wat?
easton circuit
-
- Forum-lid
Hoi Charlatan. Zijn goede wielen. Heb deze set ook aangeschaft op mijn nieuwe fiets. Kon kiezen tussen Mavic en Easton en heb voor het laatste gekozen. Zijn nl. stijver.
-
- Forum-lid
Hier een mooi foto'tje van mijn super fiets met Easton Circuit wielen.
Zo mooi kan een fiets dus zijn.!!
Zo mooi kan een fiets dus zijn.!!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Volgens mij heb je je stuurpen wat te heet gewassen .
Ik ben zelf nooit zo'n fan van gekleurde stuurlintjes en bandjes, wit of zwart is meestal een stuk rustiger.
Wat leuk he, iemand die zo trots is op zijn fietsje dat wat afkraken.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat heeft helemaal niets met afkraken te maken. Die stuurpen is maar 8 of 9 cm, dat resulteert gewoon in een fiets die nerveus wordt. Maar die korte stuurpen lijkt helemaal niet nodig te zijn, want 't zadel staat ver naar achteren op de rails en de zadelpen heeft behoorlijk veel set-back. Door het zadel naar naar voren te schuiven en met een langere stuurpen is het gewicht veel beter over de wielen verdeeld en zal de fiets strakker sturen en rustiger zijn.
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:Dat heeft helemaal niets met afkraken te maken. Die stuurpen is maar 8 of 9 cm, dat resulteert gewoon in een fiets die nerveus wordt. Maar die korte stuurpen lijkt helemaal niet nodig te zijn, want 't zadel staat ver naar achteren op de rails en de zadelpen heeft behoorlijk veel set-back. Door het zadel naar naar voren te schuiven en met een langere stuurpen is het gewicht veel beter over de wielen verdeeld en zal de fiets strakker sturen en rustiger zijn.
Sorry,
Ik heb nog eens naar de foto gekeken en je hebt gelijk.
ik heb ze bij www.defietsenmaker.nl gekocht, nu zijn ze daar 339,50 euro, volgens mij nog steeds scherp geprijsd. Ben ze wel zelf op gaan halen, na een telefoontje dat ze op voorraad waren. Weet niet of dit het goedkoopste is, maar zeker niet duur.
-
- Forum-lid
Bij futurumshop voor 299,- (incl verzending)