Fizik Arione
-
- Forum-lid
Ik heb een besteld via fiziks shop. Rood met regenboogkleuren in het midden en fizik's logo van zilver. Incl. rood stuurlintje.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door DUNKI op 09 December 2005
TEGEN WELKE PRIJS
custom betaal je altijd....... weet ook wel dat je ze op ebay goedkoper krijgt maar dat zijn niet de kleuren die ik wil snappie!
TEGEN WELKE PRIJS
custom betaal je altijd....... weet ook wel dat je ze op ebay goedkoper krijgt maar dat zijn niet de kleuren die ik wil snappie!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Nou, die van mij wordt aankomende week verwacht. Ben erg benieuwd geworden. Heb het zadel eigenlijk alleen op basis van de forum reacties (okee, het uiterlijk is ook niet verkeerd) gekocht! Was toch niet blij met mijn Flite, dus dat kwam mooi uit...
-
- Forum-lid
Hij is binnen en wat is ie mooi!!!!!
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 17 December 2005
Foto?
Foto?
Uiteindelijk mijn garantievervanging van de gebroken Arione gekregen, in de gewenste kleuren:
Arione zou 230gr moeten wegen. M'n vorige woog er 251; deze weegt 242gr, een kleine 5 boven het geclaimde gewicht:
Ziet er zo uit op mijn fiets:
Arione zou 230gr moeten wegen. M'n vorige woog er 251; deze weegt 242gr, een kleine 5 boven het geclaimde gewicht:
Ziet er zo uit op mijn fiets:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Mooi zadel Casran. Ik heb ook een nieuw zadel nodig en had al besloten dat het een Arione zou worden. Nu ik jouw zadel zie weet ik ook dat ik het in die kleuren wil. Past perfect bij mijn rood/zilvere Ilson. Op internet heb ik m alleen nog maar bij Ebay zien staan voor € 112 (incl verzendkosten). Morgen eens kijken of een van de LBS' m goedkoper kan leveren.
<a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... on</a> ! <a target="_blank" href= "http://i35.photobucket.com/albums/d167/ ... ida</a><br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door RonJ op 28 December 2005
Mooi zadel Casran. Ik heb ook een nieuw zadel nodig en had al besloten dat het een Arione zou worden. Nu ik jouw zadel zie weet ik ook dat ik het in die kleuren wil. Past perfect bij mijn rood/zilvere Ilson. Op internet heb ik m alleen nog maar bij Ebay zien staan voor € 112 (incl verzendkosten). Morgen eens kijken of een van de LBS' m goedkoper kan leveren.
Nou, dat zou toch moeten kunnen hoor!! Als ik me niet vergis is zo'n 110€ ongeveer de adviesprijs.
Nou, dat zou toch moeten kunnen hoor!! Als ik me niet vergis is zo'n 110€ ongeveer de adviesprijs.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve