Voor al je afspraakjes

Agressieve MTB’er

fust
Forum-lid

fust 01 sep 2005 12:42

31-08-2005 APELDOORN - Een agressieve moutainbiker heeft zondagmiddag om kwart voor drie een 69-jarige vrouw uit ‘s-Heerenberg mishandeld. Dat gebeurde op een smal bospad bij Loenen.  

De vrouw maakte deel uit van een groepje wandelaars. De mountainbiker gooide volgens de politie de vrouw omver waardoor ze haar bril brak. Haar 72-jarige man sprak de fietser hierop aan en werd in de struiken geduwd. Daarna smeet de biker zijn fiets op de grond en gaf de vrouw twee flinke klappen. Een getuige die het voorval zag en de fietser aansprak werd uitgescholden. De mountainbiker is tussen de 30 en 40 jaar, is 1,90 meter lang en droeg een blauw sporthemd en een zwarte fietshelm. De politie zoekt tips en getuigen om de identiteit van de biker te achterhalen. Zij kunnen bellen met 0900-8844.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 01 sep 2005 12:49

Hoort dit bericht niet onder "nog gefietst vandaag?" te staan?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

fust
Forum-lid

fust 01 sep 2005 13:09

... ik heb een alibi ...

Maar los daarvan: dit slaat natuurlijk nergens op! Zo krijgen alle fietsers (zowel ATB als RACE, en velen van ons wisselen in de zomer en winter tussen deze twee) een slechte naam!

epistaxis
Forum-lid

epistaxis 01 sep 2005 13:31

Hopelijk vinden ze die idioot... .
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafwonde denk ik ook...

schmo
Forum-lid

schmo 01 sep 2005 15:26

Ik had wel gehoord van roadrage, maar off-road-rage is nieuw. Misschien moet die gast maar een contactsport gaan beoefenen om z'n agressie te leren beheersen. Maar zolang hij op de fiets klimt en dit soort dingen uithaalt zeg ik: Wat een ongeloofelijke eikel!

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 01 sep 2005 15:57

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 01 September 2005

Als ik um de volgende keer tegen kom leg ik um gelijk een bind in z,n nek help dat niet! dan een stok subiet tussen z,n spaken en het lieftst al ie 40 km per uur rijd, word ie lekker "afgeschoten", vol met z,n noten tegen een boom en een trap na kan ie krijgen. En als ie kommentaar levert dan hangen we hem gewoon aan z,n poten ff een uurtje aan een boom. En als we toch aan het Zeiken zijn , dan maar tegen hem aan, zo dit lucht op.

En wat is dan nog het verschil tussen jou en bovengenoemde MTB-er? Goed nagedacht Big Rosa!
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.

kobus
Forum-lid

kobus 01 sep 2005 16:05

Was het wel een 'echte mountainebiker' Op de route van de Veluwezoom waar het voorval (denk ik )plaats vondt rijden veel toeristen die een fiets huren.
Het is wel een extreem incident. Ik merk dat er nog steeds weinig begrip is tussen verschillende gebruikers van het bos.

ilgrasso
Forum-lid

ilgrasso 01 sep 2005 16:31

Quoten: Origineel geplaatst door Kobus op 01 September 2005

Was het wel een 'echte mountainebiker' Op de route van de Veluwezoom waar het voorval (denk ik )plaats vondt rijden veel toeristen die een fiets huren.
Het is wel een extreem incident. Ik merk dat er nog steeds weinig begrip is tussen verschillende gebruikers van het bos.

Inderdaad. Vooral de 'gebruikers' in een groen pakje die zich voortbewegen in een jeep met het logo van SBB erop begrijpen het vaak niet, maar dat is een andere discussie.

Plaats reactie