Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Spinergy REV-X

ace1may
Forum-lid

ace1may 28 aug 2005 22:19

Ik heb een fiets kunnen kopen voor weinig euro's nu staan daar Spinergy Rev-x xielen set onder.Het voorwiel is nog in perfecte staat maar het achterwiel heeft al wat geleden en vertoont een scheurtje.Ik ben een totale beginner op het vlak van koersfietsen en als ik met de fiets rij is dat enkel op een rustig tempo zonder zotte dingen te doen.Dit wiel is echter een tubewiel.nu mijn vraag was is dit nog de moeite om hier nog een tube op te plakken.Graag een beetje raad.
PS:Moest iemand nog een spinergy REV-X achterwiel hebben liggen en wil er vanaf voor een heel zacht prijsje laat het mij zeker weten.(50 a 100€)
Kuota Karma Di2

jan_k14
Forum-lid

jan_k14 05 aug 2006 22:41

Hoi,

Ik rij zelf al jaren met Spinergy Rev-X draadbandwielen en dat met volle tevredenheid.
Je meldt echter dat er een scheur in zit en dan zou ik het wiel zeker NIET gaan gebruiken.

groeten,

Jan

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 05 aug 2006 22:51

Waar zit het scheurtje?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

scepticus
Forum-lid HC

Gebruikersavatar scepticus 05 aug 2006 22:51

Trouwens, als je gewoon gaat toeren heb je eigenlijk meer aan draadbanden.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"

mikethebike
Forum-lid

mikethebike 09 aug 2006 14:44

Quoten: Origineel geplaatst door Ace1may op 28 Augustus 2005

Ik heb een fiets kunnen kopen voor weinig euro's nu staan daar Spinergy Rev-x xielen set onder.Het voorwiel is nog in perfecte staat maar het achterwiel heeft al wat geleden en vertoont een scheurtje.Ik ben een totale beginner op het vlak van koersfietsen en als ik met de fiets rij is dat enkel op een rustig tempo zonder zotte dingen te doen.Dit wiel is echter een tubewiel.nu mijn vraag was is dit nog de moeite om hier nog een tube op te plakken.Graag een beetje raad.
PS:Moest iemand nog een spinergy REV-X achterwiel hebben liggen en wil er vanaf voor een heel zacht prijsje laat het mij zeker weten.(50 a 100€)

Hallo Ace,
Je hebt email mbt je wielen.
MiketheBike
It's nice to be important, but it is more important to be nice.

Plaats reactie