Aftelling Fiets Bijhouden (Programma)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hmmm..... weinig zinvol in mijn ogen. Een fiets die goed staat moet je lekker afblijven
Less is bore
Het progje lijkt mij dan ook bedoeld voor mensen bij wie de afstelling juist nog niet optimaal is. En het lijkt mij vervolgens logisch als je het optimum bereikt hebt, je er vervolgens niet meer aan komt. Ik zie de zin van het progje er wel van in.
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 12 November 2005
Hmmm..... weinig zinvol in mijn ogen. Een fiets die goed staat moet je lekker afblijven
Toch altijd handig om even de juiste instellingen te registreren, voor als je een nieuwe fiets met de zelfde afstellingen wilt.(nu kun je wel zeggen, neem de instellingen van de huidige fiets over, maar als je die nou per ongeluk de tering in rijdt bij een valpartij, of hij wordt gejat...)
Toch altijd handig om even de juiste instellingen te registreren, voor als je een nieuwe fiets met de zelfde afstellingen wilt.(nu kun je wel zeggen, neem de instellingen van de huidige fiets over, maar als je die nou per ongeluk de tering in rijdt bij een valpartij, of hij wordt gejat...)