Kan evt wel in Zwolle instappen ja, weet nog niet zeker of ik dan in Zwolle ben. Hou je op de hoogte
PS: kunnen we gelijk langs S-Tec rijden en al het moois voor een zacht prijsje inladen, zit in de buurt geloof ik
ifma
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Denk wel dat de iFma veel taiwan spul heeft staan!! En dan bedoel ik niet Giant.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
-
- Forum-lid HC
Maar weer eens wat mensen wakker maken. ben waarschijnlijk van plan om zaterdag heen te gaan maar kan door omstandigheden (weer, bijrijder, grote groep forumgangers) nog wel veranderen in zondag. Dus de vraag luidt wie gaan er nog meer allemaal heen zodat we met een grote groep forumgangers de beurs onveilig kunnen maken.
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 10 September 2005
Ik ga a.s. vrijdag.
vrijdag is geen publieksdag dus dan kan ik niet daar ik geen winkel heb
Ik ga a.s. vrijdag.
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 10 September 2005
Ik ga a.s. vrijdag.
Oh wist ik niet (van die publieksdag). Ik ga met een vriend die een eigen zaak heeft.
Ik ga a.s. vrijdag.
Oh wist ik niet (van die publieksdag). Ik ga met een vriend die een eigen zaak heeft.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Ik ga maar niet naar Keulen, probeer wel naar Utrecht te gaan.
Zoals te zien op deze site is de toegangsprijs 10 euro.
Weet nog niet of ik ga, lijkt me wel leuk maar zal dan zondag worden (zaterdag werken). Moet alleen ff kijken hoe ik erheen ga. (trein vanuit Doetinchem is niet wat, mijn eigen auto is gedemonteerd).
Voor iedereen die sowieso wel gaat, veel plezier!
Weet nog niet of ik ga, lijkt me wel leuk maar zal dan zondag worden (zaterdag werken). Moet alleen ff kijken hoe ik erheen ga. (trein vanuit Doetinchem is niet wat, mijn eigen auto is gedemonteerd).
Voor iedereen die sowieso wel gaat, veel plezier!