Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
reynolds mv32c full carbon clincher wielset
Sharkman 1 schreef:De nieuwe koper doet er goed aan om meteen de nieuwe blauwe reynolds carbon blokken te kopen (verreweg de beste carbon blokken die op het moment op de markt zijn, stuk beter dan de Swisstop yellow kings en nog goedkoper ook).
Laten deze blokken ook blauwe strepen na zoals de Swisstops gele strepen achterlaten?
Ace1978 schreef:Sharkman 1 schreef:De nieuwe koper doet er goed aan om meteen de nieuwe blauwe reynolds carbon blokken te kopen (verreweg de beste carbon blokken die op het moment op de markt zijn, stuk beter dan de Swisstop yellow kings en nog goedkoper ook).
Laten deze blokken ook blauwe strepen na zoals de Swisstops gele strepen achterlaten?
Nee.
Heb ze donderdag aangeschaft en er het weekend mee gereden.
Ben er zeer content mee. Geen piepen meer (had ik alleen bij mijn nieuwe wielen) en ze remmen directer.
Ga deze week nog een paar setjes halen.
Een echte aanrader!
race | Kuota Kom - Dura Ace 7900 | FFWD F5R DT240 | Easton Orion II
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
2 crossers | Ridley X-Night custom - Dura Ace 7900 | 4x 38mm full carbon tubes - Moyon | 2x Ambrosio F20 - Dura Ace 7800
mtb | Giant XTC 29er Comp 1 | NoTubes custom wielset
-
- Forum-lid HC
doen ze niet (afgeven), ze remmen veel directer en kosten een fractie van de swisstops. Kreeg een poos terug een setje om te testen maar tot op heden was de verkrijgbaarheid in Nederland miserabel (maar met wat aandringen is veel te regelen
Koop de wielen en regel er meteen een setje blokken.
Koop de wielen en regel er meteen een setje blokken.
Zonder bewust dit topic te willen vervuilen (want ik heb wielen genoeg), ga ik die blokken maar eens aanschaffen. Rij nu met swisstops lightweight op een full carbon clinchers en campa remblokken op Fulcrum Racing Speed's en beide combinaties piepen als een gek!
Sorry voor de topicvervuiling. :rolleye:
Vraag mij af waar de blauwe Reynolds remblokken verkrijgbaar zijn. Ergens op internet?
Zo niet, is het anders een optie als iemand (die naar de winkel gaat die ze heeft) ze koopt en dan in een envelop naar mij opstuurt?
Vraag mij af waar de blauwe Reynolds remblokken verkrijgbaar zijn. Ergens op internet?
Zo niet, is het anders een optie als iemand (die naar de winkel gaat die ze heeft) ze koopt en dan in een envelop naar mij opstuurt?