Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

setback zadelpen

casran
Forum-lid HC

casran 20 aug 2005 19:55

Ik heb hier momenteel een Look Ergopost 2 zadelpen liggen. Die kan je, lekker praktisch, in 3 standen instellen, met behoorlijk wat setback.
Levert de AX-Lightness Daedalus me een gelijkaardige setback als de verste stand van de Ergopost?
(vraag vrnmlk aan Sharkman en TS-Biker die vertrouwd zijn met dit produkt)

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 21 aug 2005 14:39

Ik verschoot eigenlijk van de Deadalus setback. Ik zit vrij ver achter het braquet maar mijn zadel staat gans naar voren op de Deadalus, setback genoeg dus !

andre
Forum-lid

andre 21 aug 2005 22:10

hoe draai je bij die pen eigenlijk de bouten aan, de achterste zal wel door de pen zijn, maar die voorste? Of is dit gezichtsbedrog?
Trouwens, die gedraaide klemmingen zijn anders vormgegeven dan mijn Ax pen (zonder set-back). Die van mij zijn vloeiender, niet van die diepe uitgefreesde stukken. Zinloze info verder, viel me gewoon op

casran
Forum-lid HC

casran 21 aug 2005 22:59

Quoten: Origineel geplaatst door Andre op 21 Augustus 2005

hoe draai je bij die pen eigenlijk de bouten aan, de achterste zal wel door de pen zijn, maar die voorste? Of is dit gezichtsbedrog?
Trouwens, die gedraaide klemmingen zijn anders vormgegeven dan mijn Ax pen (zonder set-back). Die van mij zijn vloeiender, niet van die diepe uitgefreesde stukken. Zinloze info verder, viel me gewoon op

Achterste idd door de pen (zie foto hieronder). De voorste via het kleine zwarte schroefje eronder, zie je 't?

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

andre
Forum-lid

andre 22 aug 2005 12:39

aaah! Ja, ik zie het.

Plaats reactie