Diekirch - Valkenswaard
Quote: Origineel geplaatst door Templar op 30 Augustus 2006
Zit jij daarbij Cor01?Ik zat namelijk ook in jullie groepje.Zwart shirt en grijze broek.Hebben jullie nog meer foto´s daarvan?Gr. John
Yep...! Zoals je kunt lezen ben ik die gast met dat rode zakdoekje onder z'n Met helm !
Heb jij de laatste 35 km met ons mee gefietst dan..? Kwam er toen namelijk achter dat er inmiddels nogal wat renners in ons wiel waren gaan kleven ! Sorry maar heb er toen niet echt opgelet wie dat allemaal waren of hoe ze eruit zagen !
Trouwens deze foto heb ik van deze site gehaald:
http://www.diekirch-valkenswaard.nl/home.html
Zit jij daarbij Cor01?Ik zat namelijk ook in jullie groepje.Zwart shirt en grijze broek.Hebben jullie nog meer foto´s daarvan?Gr. John
Yep...! Zoals je kunt lezen ben ik die gast met dat rode zakdoekje onder z'n Met helm !
Heb jij de laatste 35 km met ons mee gefietst dan..? Kwam er toen namelijk achter dat er inmiddels nogal wat renners in ons wiel waren gaan kleven ! Sorry maar heb er toen niet echt opgelet wie dat allemaal waren of hoe ze eruit zagen !
Trouwens deze foto heb ik van deze site gehaald:
http://www.diekirch-valkenswaard.nl/home.html
"Afstappen is geen optie"
Nou kleven...
Die gasten van tc de grensrijders hebben wel vanaf Riemst het meeste werk gedaan.
Vanaf Gillepe zat jou fietsmaat met die rode race fiets bij ons.
jullie zijn wij later tegengekomen.
Maar inderdaad 20 km voor de finish waren de benen niet veel meer en heb ik dankbaar geschuild bij jullie.
Maar het was toch een mooi groepje al zeg ik het zelf.
Gr. john
Die gasten van tc de grensrijders hebben wel vanaf Riemst het meeste werk gedaan.
Vanaf Gillepe zat jou fietsmaat met die rode race fiets bij ons.
jullie zijn wij later tegengekomen.
Maar inderdaad 20 km voor de finish waren de benen niet veel meer en heb ik dankbaar geschuild bij jullie.
Maar het was toch een mooi groepje al zeg ik het zelf.
Gr. john
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.
Zijn er ook weer mensen die hem dit jaar gereden hebben??
Het was in ieder geval weer een zware tocht, maar we hebben geluk gehad met het weer. Dus dat maakte het afzien goed, al met al lekker gereden en 7de geworden.
Het was in ieder geval weer een zware tocht, maar we hebben geluk gehad met het weer. Dus dat maakte het afzien goed, al met al lekker gereden en 7de geworden.
STEVENS SCF 2 ULTEGRA
-
- Forum-lid
[quote="Nelis"]Zijn er ook weer mensen die hem dit jaar gereden hebben??
Het was in ieder geval weer een zware tocht, maar we hebben geluk gehad met het weer. Dus dat maakte het afzien goed, al met al lekker gereden en 7de geworden. [/quote]
Gefeliciteerd. Knap, sprint van de tweede groep gewonnen....?
Het was in ieder geval weer een zware tocht, maar we hebben geluk gehad met het weer. Dus dat maakte het afzien goed, al met al lekker gereden en 7de geworden. [/quote]
[quote="intersantos"][quote="Nelis"]Zijn er ook weer mensen die hem dit jaar gereden hebben??
[/quote]
Nee, die zijn we voor gebleven, want we werden gelost uit de kopgroep(net voor de tweede post) en zijn toen met tweeën en later met drie man door gereden. 160 Km met 2 a 3 man gefiets. De tweede groep kwam pas een paar minuten later.
[/quote]
Nee, die zijn we voor gebleven, want we werden gelost uit de kopgroep(net voor de tweede post) en zijn toen met tweeën en later met drie man door gereden. 160 Km met 2 a 3 man gefiets. De tweede groep kwam pas een paar minuten later.
STEVENS SCF 2 ULTEGRA
Voor de eerste keer deze prachtige toch gereden. Ik wist niet dat er een "onofficiele" uitslag werd gemaakt.
Ik merkte wel dat er vooral op het vlakke stuk behoorlijk door werd gefietst (34-37 km/u). Ik zat in een heerlijk groepje en voor ik het wist waren we in Valkenswaard om 15.59 u op de rond 100ste plaats (na een klapband tijdens de beklimming van de Maspelt-sud). Niet zo slecht voor iemand van 53 jaar.
Volgend jaar weer!
Ik rijd op een Cervelo R3
Ik merkte wel dat er vooral op het vlakke stuk behoorlijk door werd gefietst (34-37 km/u). Ik zat in een heerlijk groepje en voor ik het wist waren we in Valkenswaard om 15.59 u op de rond 100ste plaats (na een klapband tijdens de beklimming van de Maspelt-sud). Niet zo slecht voor iemand van 53 jaar.
Volgend jaar weer!
Ik rijd op een Cervelo R3
Met een triple kom je overal
Templar was jij diegene die enige tijd in dezelfde groep zat als ons? Als dat klopt heb jij gesproken met één van mijn fietsmaten en fiets jij met een Trek...
Volgend jaar revanche!
Gr. Nico[/quote]
Klopt, Ik heb vanaf St Vith tot en met Gilleppe bij je gezeten.
Alleen heb ik geen mogelijkheid gezien om je te spreken.
Een van je fietsmaten gaf aan ook bij Tempo Veldhoven te komen fietsen.
Maar voor mij was de koek al een beetje op want ik heb niet of nauwelijks nog op kop gezeten.
John
Volgend jaar revanche!
Gr. Nico[/quote]
Klopt, Ik heb vanaf St Vith tot en met Gilleppe bij je gezeten.
Alleen heb ik geen mogelijkheid gezien om je te spreken.
Een van je fietsmaten gaf aan ook bij Tempo Veldhoven te komen fietsen.
Maar voor mij was de koek al een beetje op want ik heb niet of nauwelijks nog op kop gezeten.
John
Vroeger was ik een twijfelaar maar daar ben ik nu niet meer zo zeker van.