Welke racefiets
-
- Forum-lid HC
Kan er natuurlijk maar een zijn en dat is de scott CR1
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 01 Augustus 2005
Ik zeg niks......maar lekker dat ie rijdt. een Macro is ook niet te versmaden en met een Centaur groep kom je een heel eind. zelfs met scirocco velgen valt hij binnen je budget, kijk maar eens op www.derosa.com.
Leuke site. Waar staan de fietsen?
Trouwens, voor een budget boven de 2.500€ mag je andere wielen dan Scirocco's verwachten.
Ik zeg niks......maar lekker dat ie rijdt. een Macro is ook niet te versmaden en met een Centaur groep kom je een heel eind. zelfs met scirocco velgen valt hij binnen je budget, kijk maar eens op www.derosa.com.
Leuke site. Waar staan de fietsen?
Trouwens, voor een budget boven de 2.500€ mag je andere wielen dan Scirocco's verwachten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 01 Augustus 2005
zelfs met scirocco velgen valt hij binnen je budget,
Trouwens, voor een budget boven de 2.500€ mag je andere vielen dan Scirocco's verwachten.
idd voor dat geld verwacht ik wel een fiets met iets meer dan die scirocco "budget" wielen, setje neutrons verwacht ik in die prijsklasse meer
zelfs met scirocco velgen valt hij binnen je budget,
Trouwens, voor een budget boven de 2.500€ mag je andere vielen dan Scirocco's verwachten.
idd voor dat geld verwacht ik wel een fiets met iets meer dan die scirocco "budget" wielen, setje neutrons verwacht ik in die prijsklasse meer
Hij zal deze bedoelen: http://www.derosanews.com/
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 01 Augustus 2005
Sorry foutje, moet uiteraard www.derosanews.com zijn, mijn verontschuldiging
Zat je te slapen om 18 over 4 's middags?
Sorry foutje, moet uiteraard www.derosanews.com zijn, mijn verontschuldiging
Zat je te slapen om 18 over 4 's middags?