erwin bakker
Quote: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 01 Augustus 2005
Ooit zette ik voor NRC op een rij wat sporters zoal als uitleg gaven over hun (vermeende?) dopinggebruik.
Er zat helaas geen vast dienstverband voor je in getuige je povere schrijfkwaliteiten (gaat het lichtje al branden?)
Ooit zette ik voor NRC op een rij wat sporters zoal als uitleg gaven over hun (vermeende?) dopinggebruik.
Er zat helaas geen vast dienstverband voor je in getuige je povere schrijfkwaliteiten (gaat het lichtje al branden?)
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 01 Augustus 2005
Slecht geslapen?
Slecht geslapen?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 01 Augustus 2005
Beste de Rosa forum fietsvriend,
ndanks je licht geiriteerde toon van communiceren zal ik toch netjes en correct tegen je blijven. Dank je voor je opbouwende kritiek en ik zal zeker meer aandacht aan mijn schrijfstijl besteden. Als je nog tips hebt op welke opleidingen jij aan je onuitputtelijke vocabulaire bent gekomen dan houd ik me zeer aanbevolen. Hopende op meer positieve reacties verblijf ik,
Time / Epic ( Mavo met bijles ? )
site van de quotes: http://renzoverwer.web-log.nl/
quote van de rosa:
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 27 Juli 2005
Quote: Origineel geplaatst door Benny op 27 Juli 2005
Hehe, daar is die dan, me fiets.Het is gelukt, dolblij!Heb vammidag al gefietst met me pa, en het is zo leuk!Maar ik mag helm en handschoenen uizoeken, maar waar moet ik op letten?DeRosa: Op je spelling, bijvoorbeeld!
Het spijt me uzelf te verbeteren:
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 29 Juli 2005
DeRosa: Who the fuck is Bruus Springsteen?
Beste de Rosa forum fietsvriend,
ndanks je licht geiriteerde toon van communiceren zal ik toch netjes en correct tegen je blijven. Dank je voor je opbouwende kritiek en ik zal zeker meer aandacht aan mijn schrijfstijl besteden. Als je nog tips hebt op welke opleidingen jij aan je onuitputtelijke vocabulaire bent gekomen dan houd ik me zeer aanbevolen. Hopende op meer positieve reacties verblijf ik,
Time / Epic ( Mavo met bijles ? )
site van de quotes: http://renzoverwer.web-log.nl/
quote van de rosa:
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 27 Juli 2005
Quote: Origineel geplaatst door Benny op 27 Juli 2005
Hehe, daar is die dan, me fiets.Het is gelukt, dolblij!Heb vammidag al gefietst met me pa, en het is zo leuk!Maar ik mag helm en handschoenen uizoeken, maar waar moet ik op letten?DeRosa: Op je spelling, bijvoorbeeld!
Het spijt me uzelf te verbeteren:
Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 29 Juli 2005
DeRosa: Who the fuck is Bruus Springsteen?
van een beetje wind is nog niemand kapot gegaan.....
-
- Forum-lid HC
dus niklas axelson is begonne met toegeven ik ken hem dan wel niet maar wel een trendsetter.
Het spijt me uzelf te verbeteren:Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 29 Juli 2005 DeRosa: Who the fuck is Bruus Springsteen?
...zucht. Kostte zeker wel even tijd om deze kwinkslag op te duiken?
En als je de hint nog niet begrepen hebt -zoals de vorige- een tip: Ironie! Zoek maar op...zucht.
Het spijt me uzelf te verbeteren:Quoten: Origineel geplaatst door DeRosa op 29 Juli 2005 DeRosa: Who the fuck is Bruus Springsteen?
...zucht. Kostte zeker wel even tijd om deze kwinkslag op te duiken?
En als je de hint nog niet begrepen hebt -zoals de vorige- een tip: Ironie! Zoek maar op...zucht.
Het lijkt me zeer onprettig om manisch depressief door het leven te gaan. Gelukkig is er tegenwoordig goede medicatie. Veel beterschap en als ik je ergens mee kan helpen kun je altijd een beroep op je forum vriend doen.
Positief gegroet,
Time Epic
Positief gegroet,
Time Epic
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Heeft de KNWU al iets van zich laten horen in de zaak Bakker?
Moet hij zijn medaille van het NK nu ook terug geven?
Moet hij zijn medaille van het NK nu ook terug geven?
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Tijdje geleden artikel gelezen over een gewichtheffer ( oost blok ) die na de olympische spelen was gepakt op doping. Hij werd gesommeerd de medaille terug te geven maar vertrok vervolgens de bergen in. Sorry naam is me ontschoten.
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door R Time / Epic op 03 Augustus 2005
Tijdje geleden artikel gelezen over een gewichtheffer ( oost blok ) die na de olympische spelen was gepakt op doping. Hij werd gesommeerd de medaille terug te geven maar vertrok vervolgens de bergen in. Sorry naam is me ontschoten.
Misschien voor erwin ook wel wat verstoppen in de dutch mountains
Misschien voor erwin ook wel wat verstoppen in de dutch mountains