weet iemand al hoe de nieuwe trek 6700 eruit ziet en welke onderdelen er anders zij dan op de trek 6700 2005.
bvd
trek 6700
Heb die nieuwe 6700 toevallig vanmiddag onder de bips gehad, omdat ik ook op het punt sta een nieuwe ATB te kopen. Dit is de configuratie:Wielen: Bontrager disk, Remmen: Hayes hydraulische schijfrem, achter derailleur Sram X9, voor derailleur Shimano Deore (daar kon ik overigens de bijpassende Sram bijrkijgen, zonder extra kosten), Shifters Sram, (2 x duimschakelaar) met losse remgrepen (Hayes). Trapstel Bontrager Hollow Tech cranck. Kleur is donker/blank geanodiseerd aluminium, ziet er wel mooi uit,
Ik twijfel alleen nog voor deze fiets of de Stevens M7 geheel met Shimalo LX afgebouwd. Dan ben ik €50 meer kwijt, maar heb wel een LX-afgemonteerde fiets, die bovendien iets lichter is.
Ik twijfel alleen nog voor deze fiets of de Stevens M7 geheel met Shimalo LX afgebouwd. Dan ben ik €50 meer kwijt, maar heb wel een LX-afgemonteerde fiets, die bovendien iets lichter is.
m.vr.gr.<br>
Dick Metselaar<br>
Dick Metselaar<br>
-
- Forum-lid
Hoeveel moet die 6700 kosten?
Excuse me while I kiss the sky
He Ridley,
Ze hebben hem bij All Bikes www.Ballbikes/B.nl in Rotterdam staan.
Remmen: Shimano hydraulische schijfrem, achter derailleur XT, voor derailleur Shimano Deore Shifters Deore, Trapstel Shimano (weet niet welke serie)
Deze fiets kost €950,-/ €960,- (Met schijfremmen is hij volledig blauw, met V-brakes is hij orange)
Doe je best,
Corst.
Ze hebben hem bij All Bikes www.Ballbikes/B.nl in Rotterdam staan.
Remmen: Shimano hydraulische schijfrem, achter derailleur XT, voor derailleur Shimano Deore Shifters Deore, Trapstel Shimano (weet niet welke serie)
Deze fiets kost €950,-/ €960,- (Met schijfremmen is hij volledig blauw, met V-brakes is hij orange)
Doe je best,
Corst.