Frank VDB
Maandag avond op Holland sport heeft Wilfried de Jong de race schoenen van VDB terug naar Vlaanderen gebracht. Was een mooi stukje tv. http://weblogs.vpro.nl/hollandsport/
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
Mooiste afsheid van frankherbawife schreef:http://www.youtube.com/watch?v=7m-WEvVAxMQ
Pinarello fp3
Trek Madone 4.5
Trek Madone 4.5
-
- Forum-lid
grootste wielertalent wat belgie heeft gehad na eddy merckx, maar zat niet helemaal juist in kopke en de pers heeft er ook alles aan gedaan om hem de grond in te boren
jantje
De meeste mensen gaan dood nadat ze 60 jaar naast Truus op de bank naar GTST hebben zitten kijken en een ongelooflijk saai kutleven hebben gehad en niemand die ze na een jaar nog in herinnering heeft. VDB heeft wel geleefd...........
Ik fiets dus ik besta.
-
- Forum-lid
- Contact
Ik ben geen VDB-kenner, maar ik denk dat hij nooit echt heel lang gelukkig is geweest. De andere is wellicht 60 jaar gelukkig geweest naast Truus met d'r zooi op tv.Padelzijn schreef:De meeste mensen gaan dood nadat ze 60 jaar naast Truus op de bank naar GTST hebben zitten kijken en een ongelooflijk saai kutleven hebben gehad en niemand die ze na een jaar nog in herinnering heeft. VDB heeft wel geleefd...........
dvangennip schreef:Ik ben geen VDB-kenner, maar ik denk dat hij nooit echt heel lang gelukkig is geweest. De andere is wellicht 60 jaar gelukkig geweest naast Truus met d'r zooi op tv.Padelzijn schreef:De meeste mensen gaan dood nadat ze 60 jaar naast Truus op de bank naar GTST hebben zitten kijken en een ongelooflijk saai kutleven hebben gehad en niemand die ze na een jaar nog in herinnering heeft. VDB heeft wel geleefd...........
Je leest bij mij het subjectieve begrip "geluk" ook niet. Ik denk dat VDB intensief heeft geleefd in alle hoogte-, maar zeker ook alle dieptepunten. Hij heeft zich onderscheiden en heeft indruk gemaakt op veel mensen. Ik denk dat iemand die 60 jaar naast Truus zit wellicht denkt dat hij gelukkig is maar als hij aan het einde terugdenkt aan zijn leven....... hij Truus zou willen omruilen voor een senegalees hoertje.
Ik fiets dus ik besta.