Me fiets
Quote: Origineel geplaatst door Benny op 27 Juli 2005
Hehe, daar is die dan, me fiets.
Het is gelukt, dolblij!
Heb vammidag al gefietst met me pa, en het is zo leuk!
Maar ik mag helm en handschoenen uizoeken, maar waar moet ik op letten?
Op je spelling, bijvoorbeeld!
Hehe, daar is die dan, me fiets.
Het is gelukt, dolblij!
Heb vammidag al gefietst met me pa, en het is zo leuk!
Maar ik mag helm en handschoenen uizoeken, maar waar moet ik op letten?
Op je spelling, bijvoorbeeld!
Quoten: Origineel geplaatst door Benny op 27 Juli 2005
Hehe, daar is die dan, me fiets.Het is gelukt, dolblij!Heb vammidag al gefietst met me pa, en het is zo leuk!Maar ik mag helm en handschoenen uizoeken, maar waar moet ik op letten?
Dat je hoofd niet klem komt te zitten in een helm en dat je handschoenen goede dikke binnenkant hebben die schokken absorbeert.
Veel fietsplezier!
Hehe, daar is die dan, me fiets.Het is gelukt, dolblij!Heb vammidag al gefietst met me pa, en het is zo leuk!Maar ik mag helm en handschoenen uizoeken, maar waar moet ik op letten?
Dat je hoofd niet klem komt te zitten in een helm en dat je handschoenen goede dikke binnenkant hebben die schokken absorbeert.
Veel fietsplezier!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
zorg dat je helm goed past (ondanks dat je hem af kan stellen) niet te klein, maar zeker niet te groot...en handschoenen, ja beetje kwliteit is aan te raden en idd een stevige binnenkant (gel bijvoorbeeld)
<a target="_blank" href= "http://www.karluk.nl">World of Cycling Racing; Alles over wielrennen en de wielersport</a>
Welke handschoenen je neemt is sterk afhankelijk van je voorkeur. Ikzelf heb een gruwelijke hekel aan gel. Ik rijd altijd met 'dunne' handschoenen. Bij heb mountainbiken meestal met een kevlar binnenkant (was ik laatst weer erg blij mee, na een val bleef de schade aan mijn hand beperkt tot een paar blauwe plekken).
Tip: pas de handschoenen in de fietswinkel en vraag aan de verkoper of je met de handschoenen aan even op een van de fietsen mag zitten. Dan voel je gelijk of ze je bevallen als je een stuur vast hebt.
Tip: pas de handschoenen in de fietswinkel en vraag aan de verkoper of je met de handschoenen aan even op een van de fietsen mag zitten. Dan voel je gelijk of ze je bevallen als je een stuur vast hebt.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.