Over de wielersport en zijn beoefenaars.

vino naar liberty seguros

cliors
Forum-lid

Gebruikersavatar cliors 26 jul 2005 15:35

Aleksandr Vinokoerov, de nummer vijf uit de laatste Tour de France, heeft een akkoord bereikt met Liberty Seguros. De Kazach maakte de overgang van T-Mobile naar de Spaanse ploeg zelf bekend in een interview met de Franse krant L'Equipe.

"Ik wil de komende twee jaar de Tour winnen", aldus Vinokoerov. "Daartoe biedt Liberty Seguros me de beste kansen." Bij de ploeg van Manolo Sainz mag de Kazach zich volledig op de Ronde van Frankrijk richten.

Vinokoerov had ook aanbiedingen op zak van de Franse ploegen Crédit Agricole en AG2R. "Ik was graag naar de formatie van Vincent Lavenu (AG2R) gegaan, maar die ploeg bood me onvoldoende garanties met betrekking tot de Tour", aldus 'Vino'.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 26 jul 2005 18:41

Saiz is een gedreven man dus hopelijk kan hij ver komen met Vino. Vraag me dan wel af met ze met Heras en Beloki gaan doen in de tour.

epistaxis
Forum-lid

epistaxis 26 jul 2005 19:35

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Juli 2005

Saiz is een gedreven man dus hopelijk kan hij ver komen met Vino. Vraag me dan wel af met ze met Heras en Beloki gaan doen in de tour.

Reden die twee dan ook mee in deze tour? Niet gezien hoor, of gehoord... beetje bleke tour van alletwee. Dan liever met Vino als kopman zal Sainz denken. Krijg je tenminste nog waar voor je geld.
Pain is temporary, Pride is forever; en die schaafwonde denk ik ook...

casran
Forum-lid HC

casran 26 jul 2005 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door Epistaxis op 26 Juli 2005

Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 26 Juli 2005

Reden die twee dan ook mee in deze tour? Niet gezien hoor, of gehoord... beetje bleke tour van alletwee. Dan liever met Vino als kopman zal Sainz denken. Krijg je tenminste nog waar voor je geld.

Heras reed idd een bleke Tour. Enkel op de Aubisque zag ik hem lekker actief. Ik denk wel dat hij er mooi zal staan in de Vuelta: podiumkandidaat, zelfs kandidaat-winnaar.
Bij Beloki moet je kijken van waar de man komt... en als je 't in dat perspectief ziet, reed hij een mooie hoopvolle Tour.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie