tijdritfiets
-
- Forum-lid
Pas op met (tijdrit)fietsen van profploegen!! Heb je de tijdrit van Rasmussen gezien? Van die fiets is weinig meer over denk ik....
Fietsen kan op veel manieren, als je maar plezier hebt...
Quoten: Origineel geplaatst door -- TCR comp -- op 27 Juli 2005
Pas op met (tijdrit)fietsen van profploegen!! Heb je de tijdrit van Rasmussen gezien? Van die fiets is weinig meer over denk ik....
nou dat zal nog wel meevallen. Als die fiets kapot gaat van eenmaal glijden en een keer vallen, is het niet echt colnago waardig.
nou dat zal nog wel meevallen. Als die fiets kapot gaat van eenmaal glijden en een keer vallen, is het niet echt colnago waardig.
Quoten: Origineel geplaatst door tesse op 26 Juli 2005
ik heb gehoort dat ze bij godefroot er verkopen van T-Mobile?
is dit echt zo?
Dat was vroeger zo met die pinarello's omdat ze moesten overschakelen naar gaint. Alles moest weg, ook tientallen paar bora's en groepen van record.
ik heb gehoort dat ze bij godefroot er verkopen van T-Mobile?
is dit echt zo?
Dat was vroeger zo met die pinarello's omdat ze moesten overschakelen naar gaint. Alles moest weg, ook tientallen paar bora's en groepen van record.
Gr. Ikke<br>
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
<br>
Love my Pinarello Paris 2005
op marktplaats staat een mooie batavus van de bankgiroloterij voor weinig; als het je maat is een mooie fiets!