Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

ambrosio ervaring?

jes65
Forum-lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 03 aug 2004 21:50

jes65 03 jul 2005 23:39

Ik rij criteriums in het B-amateur peloton. Nu rij ik al een tijdje met Mavic open pro maar wil nog een set wielen aanschaffen. Om mij heen zie/hoor ik veel over Ambrosio excellence wielen 32 gaats. Iemand ervaring met deze velgen/wielen?? En een goed spaakadresje??

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 jul 2005 23:47

Ik heb niets dan goede ervaringen met mijn Ambrosio Crono's (evenwel enkel voor tubes!!).Ik dacht dat Ridley rijder met Ambrosio Excellight wielen rijdt... hij kan je wel zijn ervaringen vertellen.Zie een topic over die Crono's: Ambrosio-topic
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

ridleyrijder
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30

ridleyrijder 03 jul 2005 23:59

Ik rijd idd met de Exellight velgen. Ze zijn stijf, zien er goed uit, zijn redelijk plat maar toch met een aerodynamisch trekje en ze zijn met 430 gram per stuk ook licht. Alleen had ik bij de laatste keer dat ik ze kuiste water in de velg. Als het regent heb ik daar geen last van, maar toch, ik vind het iets raars. Ik zal nog eens naar de fm gaan en er eens over klappen. Anders kan ik je ze alleen maar aanbevelen. Mss moet je eens rondvragen of er nog mensen zijn die eens water in die velg hebben gehad, mss is het toeval en eenmalig maar mss ook niet. 
Excuse me while I kiss the sky

Plaats reactie