En ik snap dan weer niet waarom je op een alu velg een sticker CARBN plakt. Denkt Rasmussen dan dat het wiel lichter is?
Hij kan ook bij Lampre gaan rijden op een Six-13 hoeft niet zo te liggen klooien met zijn fiets om 'm lichter te krijgen.
Tour 2005
Quote: Origineel geplaatst door Il Grasso op 26 Juli 2005
En ik snap dan weer niet waarom je op een alu velg een sticker CARBN plakt. Denkt Rasmussen dan dat het wiel lichter is?Hij kan ook bij Lampre gaan rijden op een Six-13 hoeft niet zo te liggen klooien met zijn fiets om 'm lichter te krijgen.
Die six-13's zijn helemaal niet zo gek licht, 1190 gram volgens eigen opgaaf. Kan-ie beter bij Saunier Duval gaan rijden....
En ik snap dan weer niet waarom je op een alu velg een sticker CARBN plakt. Denkt Rasmussen dan dat het wiel lichter is?Hij kan ook bij Lampre gaan rijden op een Six-13 hoeft niet zo te liggen klooien met zijn fiets om 'm lichter te krijgen.
Die six-13's zijn helemaal niet zo gek licht, 1190 gram volgens eigen opgaaf. Kan-ie beter bij Saunier Duval gaan rijden....
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 26 Juli 2005
En ik snap dan weer niet waarom je op een alu velg een sticker CARBN plakt. Denkt Rasmussen dan dat het wiel lichter is?
Hij kan ook bij Lampre gaan rijden op een Six-13 hoeft niet zo te liggen klooien met zijn fiets om 'm lichter te krijgen.
Ik denk dat Shimano in de Tour enkel hun carbonwielen (prototypes) wilden showen. Toen ik bij T-Mobile stond te kijken naar hun materiaal zag ik ENKEL Shimano carbonwielen (en Ullrichs non-sponsored wielen van Zipp en Lightweight uiteraard) - zie foto.
Voorts moet tal van profploegen in de Tour binnen het gamma van hun respectieve sponsors een fiets onder de 7kg kunnen samenstellen.
En ik snap dan weer niet waarom je op een alu velg een sticker CARBN plakt. Denkt Rasmussen dan dat het wiel lichter is?
Hij kan ook bij Lampre gaan rijden op een Six-13 hoeft niet zo te liggen klooien met zijn fiets om 'm lichter te krijgen.
Ik denk dat Shimano in de Tour enkel hun carbonwielen (prototypes) wilden showen. Toen ik bij T-Mobile stond te kijken naar hun materiaal zag ik ENKEL Shimano carbonwielen (en Ullrichs non-sponsored wielen van Zipp en Lightweight uiteraard) - zie foto.
Voorts moet tal van profploegen in de Tour binnen het gamma van hun respectieve sponsors een fiets onder de 7kg kunnen samenstellen.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende