Je topsnelheid!
-
- Forum-lid
net op het vlakke op de onderweg in Moerkapelle, 61,7 per uur gehaald! ik moet zeggen het was wel met zijn 2-en (kop over kop)
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
- Forum-lid
Ik kwam er gisteren achter dat mijn topsnelheid op 82km/h ligt. Alleen heb ik geen idee waar ik hem behaald heb!Wel heuvel af, wind mee en kroeg in zicht denk ik!
Klimmen is (een) kunst!
Quote: Origineel geplaatst door Coño Morales op 28 Juli 2006
Ik kwam er gisteren achter dat mijn topsnelheid op 82km/h ligt. Alleen heb ik geen idee waar ik hem behaald heb!Wel heuvel af, wind mee en kroeg in zicht denk ik!
Stond je fiets toen op de fietsendrager achter je auto?
Stond je fiets toen op de fietsendrager achter je auto?
Als ie gaar is kom ik terug
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
61 km/h op m'n Cannondale met een BOB erachter in Engeland! Ik kan je verzekeren dat dat moeilijker onder controle te houden is dan een afdaling van 84 km/h in de alpen zonder kar!
-
- Forum-lid
afdaling van cote de la vecqeeu in koers 89.5 maximum
-
- Forum-lid
Weet je wat ook helpt? Camelbag mee vol bier. Dan ga je harder de berg af vanwege het gewicht. Ondergekomen drink je het leeg (met het rietje). Wedden dat je zegt met meer dan 80 km. per uur naar onder te zijn gekomen?? HAHAHAHA
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
Quoten: Origineel geplaatst door coulthard op 01 Juli 2005
Top vlakke: 62,5 km/h (sprint op onze trainingsbaan, met o.a. Rudie Kemna en Tom Veelers. Wind wel enigzins in de rug; werd 3e van 11)
Top afdaling: 91 km/h (afdaling Spanje, col du Port Tudon, onderaan de afdaling met een recht stuk van 1 km 10% daling met een lichte chicane waarin ik met alle riscico's van dien doorheen ben gegaan.)
Wat ik hier allemaal lees. 91 km per uur? 98 kilometer per uur. Kan het nog harder? Leuke stunt... en nu het remmen nog......
en wat blijft er van je fiets over als je valt, om over jezelf nog maar niet te spreken
Top vlakke: 62,5 km/h (sprint op onze trainingsbaan, met o.a. Rudie Kemna en Tom Veelers. Wind wel enigzins in de rug; werd 3e van 11)
Top afdaling: 91 km/h (afdaling Spanje, col du Port Tudon, onderaan de afdaling met een recht stuk van 1 km 10% daling met een lichte chicane waarin ik met alle riscico's van dien doorheen ben gegaan.)
Wat ik hier allemaal lees. 91 km per uur? 98 kilometer per uur. Kan het nog harder? Leuke stunt... en nu het remmen nog......
en wat blijft er van je fiets over als je valt, om over jezelf nog maar niet te spreken
Dragen jullie dan ook een helm? Of het dan nog nuttig is....