Dag allemaal,
Regelmatig fiets ik naar mijn werk (2x25km), maar nu het kouder begint te worden heb ik last van koude knieen en koude voeten. Ik heb me onlangs een Gore Contest II windstopper aangeschaft, maar gisterenmorgen bij een graad of 4 had ik het niet koud, maar ook niet echt warm. Nu vraag ik me af wat dat gaat geven als het nog wat kouder is. Ik wil nog een broek aanschaffen, maar de welke?
Een windstopper zonder zeem, en er dan een lange bib onder? Of zijn er nog warme broeken? Waar rijden jullie mee als de temperatuur rond het vriespunt zit?
Aan mijn voeten had ik wollen Pearl Izumi sokken, shimano schoenen en dan nog overschoenen van Ultima maar op het einde begon ik toch koude voeten te krijgen.
Wat doe ik hier het beste aan?
Alvast bedankt voor jullie reacties
koude knieen en voeten
Met de zoekfunctie zou je een heel eind moeten komen.
Koop een winterbroek met SuperRoubaix. Ik heb er 1 van Decathlon, en boven het vriespunt hoef ik er echt niet aan te denken die aan te trekken.
Op een stukje van 25km zou je geen echt koude voeten mogen krijgen. Niet overdrijven met dikke sokken, als daardoor je schoen te strak gaat zitten heeft dit een averechts effect.
Koop een winterbroek met SuperRoubaix. Ik heb er 1 van Decathlon, en boven het vriespunt hoef ik er echt niet aan te denken die aan te trekken.
Op een stukje van 25km zou je geen echt koude voeten mogen krijgen. Niet overdrijven met dikke sokken, als daardoor je schoen te strak gaat zitten heeft dit een averechts effect.
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.
Bedankt voor de tips.
Ik had mijn vraag misschien iets anders moeten formuleren: Welke broeken dragen jullie als de temperatuur rond het vriespunt zit?
Ik heb nog 2 lange broeken met Roubaix voering, maar deze zijn voor mij niet warm genoeg bij die temperaturen.Ik moet toegeven dat ik wel een koukleum ben
Ik overweeg nu om ofwel een Sugoi firewall 220 of een Craft Performance Storm Bib te kopen. Heeft iemand ervaringen met een van deze broeken?
Ik had mijn vraag misschien iets anders moeten formuleren: Welke broeken dragen jullie als de temperatuur rond het vriespunt zit?
Ik heb nog 2 lange broeken met Roubaix voering, maar deze zijn voor mij niet warm genoeg bij die temperaturen.Ik moet toegeven dat ik wel een koukleum ben
Ik overweeg nu om ofwel een Sugoi firewall 220 of een Craft Performance Storm Bib te kopen. Heeft iemand ervaringen met een van deze broeken?
Hebben jullie het dan over de deze: http://www.decathlon.nl/NL/tights-suppo ... 103447171/
en dat te zeggen dat ik vorige week toevallig in een Decathlon ben geweest, maar deze niet gezien heb
en dat te zeggen dat ik vorige week toevallig in een Decathlon ben geweest, maar deze niet gezien heb
Nee de broek die je hebt gezien is in nederland niet te koop.....tenminste nog niet. Ik bedoel deze http://www.decathlon.nl/NL/membraantigh ... -103446892
Marcel
Stevens SCF. Cannondale Topstone.
Stevens SCF. Cannondale Topstone.